Kirjoittaja Aihe: Jälleenlatausvideot  (Luettu 1818 kertaa)

jpniemi

  • *
  • Viestejä: 288
Jälleenlatausvideot
« : Marraskuu 17, 2020, 12:52 »
Ajattelin että avaan ketjun aiheesta. Tänne voi linkittää joko omia taikka muiden jälleenlatauksesta kertovia videoita. Aloitan jakamalla oman "TopCup kisapaukut"videon. Mikäli tiedät videoita aiheesta, taikka olet kenties itse tehnyt videoita aiheesta, niin tänne vaan video jakoon.

https://youtu.be/vKy04Lfpgpw




 

Woodsman

  • *
  • Viestejä: 291
Vs: Jälleenlatausvideot
« Vastaus #1 : Marraskuu 17, 2020, 13:37 »
Hyvä video!
Varmasti antaa monelle aloittelevalle harrastajalle kättäpitempää oman latausprosessin hieromiseen.
Omalla kohdalla menen samoilla opeilla, ultrapesu isoimpana poikkeuksena.

jpniemi

  • *
  • Viestejä: 288
Vs: Jälleenlatausvideot
« Vastaus #2 : Marraskuu 17, 2020, 18:08 »
Hyvä video!
Varmasti antaa monelle aloittelevalle harrastajalle kättäpitempää oman latausprosessin hieromiseen.
Omalla kohdalla menen samoilla opeilla, ultrapesu isoimpana poikkeuksena.

Kiitos !

jeejee

  • *
  • Viestejä: 85
Vs: Jälleenlatausvideot
« Vastaus #3 : Marraskuu 17, 2020, 22:32 »
jees,hyvä setti ja tuttu naama kasakoulusta 2018 ehkä???

jpniemi

  • *
  • Viestejä: 288
Vs: Jälleenlatausvideot
« Vastaus #4 : Marraskuu 17, 2020, 22:45 »
jees,hyvä setti ja tuttu naama kasakoulusta 2018 ehkä???

Sama naama . Keiteleleeltä  pikkusen latausoppia olin hakemassa.

jeejee

  • *
  • Viestejä: 85
Vs: Jälleenlatausvideot
« Vastaus #5 : Marraskuu 19, 2020, 23:12 »
hyviä videoita YouTubessa arjen puuhastelusta, iso respekti ladata noita kaikkien näytille,kiitos ja kumarus

kawatus

  • *
  • Viestejä: 82
Vs: Jälleenlatausvideot
« Vastaus #6 : Marraskuu 20, 2020, 09:27 »
Videosi on katsottu kohta läpi ja kiitos näistä! Itsekkin tehnyt jonkin verran videoita ja on niissä oma hommansa tehdäkkin.
Jälleenlataukseen löytyy kiinnostusta. Olen ollut lataamassa panoksia 20v sitten ja nyt tikka otettiin ruususen unilta jälleen käyttöön ja miettinyt latausvehkeiden hankintaa. Kaverin vehkeillä voisi aloittaa (värkit on kaapissa). Ajattelin että jos hankkisi omat holkit irtorenkailla. Onko holkit lataussarja merkkikohtaisia? Mitä suosittelisitte pienimuotoiseen käyttöön?

Lisätäämpä tähän yksi lataus video johon törmäsin
https://youtu.be/jgosWXL3JIA
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 20, 2020, 12:29 kirjoittanut kawatus »

jpniemi

  • *
  • Viestejä: 288
Vs: Jälleenlatausvideot
« Vastaus #7 : Marraskuu 21, 2020, 11:37 »
hyviä videoita YouTubessa arjen puuhastelusta, iso respekti ladata noita kaikkien näytille,kiitos ja kumarus

Kiitos positiivisestä palauteesta. Mukava noita on tehdä ja hienoa jos joku saa vinkkejä omaan tekemiseen.

jpniemi

  • *
  • Viestejä: 288
Vs: Jälleenlatausvideot
« Vastaus #8 : Marraskuu 21, 2020, 11:54 »
Videosi on katsottu kohta läpi ja kiitos näistä! Itsekkin tehnyt jonkin verran videoita ja on niissä oma hommansa tehdäkkin.
Jälleenlataukseen löytyy kiinnostusta. Olen ollut lataamassa panoksia 20v sitten ja nyt tikka otettiin ruususen unilta jälleen käyttöön ja miettinyt latausvehkeiden hankintaa. Kaverin vehkeillä voisi aloittaa (värkit on kaapissa). Ajattelin että jos hankkisi omat holkit irtorenkailla. Onko holkit lataussarja merkkikohtaisia? Mitä suosittelisitte pienimuotoiseen käyttöön?

Kiitos kun olet katsonut videoita.  :) Suositteleminen on pikkasen hankalaa, mutta yritän. Itse hankkisin kokosupistavan kaularenkaallisen mallin . Esim. Redding type s. bushing style full sizing die. kannattaa tutustua myöskin whidden gunworks bushing mallehin, näissä kahdessa ymmärtääkseni kaularenkaat keskenään vaihdettavissa.