Kirjoittaja Aihe: Support your local sniper, TA-kisa Harjavallassa 18.7.2020  (Luettu 300 kertaa)

mur

  • *
  • Viestejä: 42
Tässä tekstimuodossa kisakutsu, ilmoittautumisen yhteydessä saat sähköpostilla pdf-muotoisen ohjeen kuvineen. Foorumisofta ei valitettavasti anna liittää pdf-tiedostoa.

 

Support your local sniper

TA-kisa 18.7.2020, Harjavallan Reserviläiset ry

Kilpailukutsu


Kisassa testataan ampujien kykyä käsitellä tarkkuuskivääriä tehokkaasti, tarkasti ja nopeasti, kuitenkaan turvallista aseenkäsittelyä unohtamatta. Rastit ovat tyyliltään PRS-henkisiä, niissä ammutaan tiukkojen aikarajojen sisällä vaihtelevien tukien päältä, joihin ampujan on osattava soveltaa parhainta mahdollista ampuma-asentoa. Ampujan on löydettävä tasapaino tarkkuuden ja nopeuden välillä. Kisassa myös testataan lyhyellä teoriakokeella sotilastarkka-ammunnan perusosaamista.

Maalien koko vaihtelee ampumamatkan ja ampuma-asennon haastavuuden mukaan. Maaleina käytetään pääosin osumasta heilahtavia metallimaaleja. Maalien koot ja etäisyydet niihin ilmoitetaan rastikuvauksissa, ampumamatkat tulevat olemaan välillä 60 m - 345m.

Ampumaradan osoite: Voitoistentie 75 Harjavalta

Ilmoittautuminen kilpailuun: Sähköpostitse osoitteeseen markku.uusirasi@gmail.com Ilmoita nimi, puhelinnumero, aseen malli, kaliiperi, tähtäinoptiikan malli ja kerro jos käytät samaa kalustoa toisen kilpailijan kanssa. Samalla aseella ampuvat saadaan sitten laitettua samaan squadiin. Max. osallistujamäärä on 20. Vuoden 2019 kilpailun voittajalle on varattuna suora osallistumisoikeus kisaan.

Kilpailumaksu: 30 €, maksetaan paikan päällä käteisellä.

Kisapaikalla on buffet, varaa käteistä rahaa mukaan. Tarjolla grillimakkaraa, kahvia, teetä, pullaa ja limua.


Kilpailun aikataulu:

Ilmoittautuminen ampumaradan majalla: 09:00 - 09:30

Kilpailupuhuttelu ja siirtyminen ensimmäiselle rastille: 09:30 - 10:00

Rasti 1: 10:00 - 10:45

Rastit 2 ja 3: 10:45 - 12:15

Rastit 4 ja 5: 12:15 - 13:45

Ruokatauko 13:45 - 14:30

Rastit 6 ja 7: 14:30 - 16:00

Rastit 8 ja 9: 16:00 - 17:30

Tulosten laskenta: 17:30 - 17:45

Tulosten julkistus ja palkintojen jako: 17:45 - 18:15

 
Ase, patruunat ja varusteet:

Pulttilukkoinen tai itselataava kivääri, suositeltava aseen tarkkuus väh. 1,5 MOA (kasa n. 4 cm / 100 m). Ampujan on käytettävä samaa asetta koko kilpailun ajan. Suositeltavaa varata kisaan vähintään 2 kpl viiden patruunan lipasta. Rasteilla laukausmäärät ovat välillä 4 - 9.

Maalilaitteiden rikkoontumisen estämiseksi luodin liike-energian on oltava piipunsuulla alle 4000 joulea! Alla esimerkkejä sopivista latauksista:

.308 Win kiväärillä 10 g painavalla luodilla V0 894 m/s

6,5x55 Swedish kiväärillä 9 g painavalla luodilla V0 942 m/s

.300 WinMag kiväärillä 14,3 g painavalla luodilla V0 747 m/s

Jos et tiedä tai ole varma onko käyttämäsi lataus sallituissa rajoissa, lähetä kisapatruunasi tiedot ja lähtönopeus ilmoittautumisen yhteydessä.

Toimitsijoilla on oikeus mitata luodin lähtönopeus koeammunnalla ja selvittää luodin paino, jos epäillään liian voimakasta latausta. Liian voimakasta latausta käyttävä tai koeammunnasta kieltäytyvä kilpailija suljetaan ulos kisasta. Rajoitusten tarkoitus on suojella maalilaitteita, jotta ne kestävät kilpailun ajan vaurioitumatta. Vinkkinä että liian kova lähtönopeus hankaloittaa myös ampujan omaa työskentelyä, sillä maalit heiluvat häiritsevän paljon osuman jälkeen turhan tiukoilla latauksilla, jolloin seuraavan osuman saamiseen kuluu aikaa. Eikä kasvanut rekyyli ainakaan helpota hankalista asennoista ampumista.

Luotina saa olla vain tavallinen lyijysydäminen luoti, FMJ tai OTM. Ei rauta- tai kovametallisydämisiä tai valojuovaluoteja. Tarvittava patruunamäärä 80 kpl, tämä määrä riittää hyvin 1-2 rastin uusintaan jos esim. maalilaiterikon tai muun pakottavan syyn takia kilpailijan suoritus joudutaan uusimaan. Rastin uusinnan myöntämisestä päättää kilpailun johtaja.

Ampumasuoritusten aikana aseeseen kiinnitettyjen varusteiden (esim. bipod, hihna, perän monopod) lisäksi saa käyttää yhtä ampumapussia ja selkäreppua. Pussin tai selkärepun kokoa ei ole rajattu. Ampumasuorituksen alkaessa ampumapussi ja selkäreppu on oltava ampujan hallussa rastin aloituspaikalla, niitä ei saa asetella valmiiksi ennen rastin alkua. Esimerkiksi pussi on kädessä ja selkäreppu olalla. Joillakin rasteilla voi olla rajoituksia tai poikkeavia ohjeita varusteiden käytöstä, mutta niistä ilmoitetaan rastikuvauksessa.

Kilpailijat voivat käyttää keskenään samaa asetta ja varusteita, mutta tästä on kerrottava ilmoittautumisen yhteydessä, jotta laina-aseita ja varusteita käyttävät saadaan jaettua samoihin squadeihin.

 
Turvallisuus

Latauksenestopuikko tulee olla aseen patruunapesässä kilpailualueella. Puikon poistaa ampumapaikalla rastituomari ja hän laittaa sen suorituksen jälkeen takaisin paikalleen. Latauksenestopuikko voi olla kaupallisen version lisäksi esim. huomiovärinen nippuside jossa värillistä teippiä, kts. kuva alla.

Rastipaikalla toimitsijat näyttävät paikan mihin vuoroaan odottavien ampujien aseet laitetaan ja mihin aseiden piippujen tulee osoittaa. Tällä paikalla ei saa käsitellä patruunoita eikä lippaita joissa on patruunoja. Lippaita voi täyttää vuoroaan odottaville ampujille osoitetulla odotuspaikalla.

Aseeseen kiinnitetään lipas vasta rastituomarin komennosta. Aseen saa ladata kilpailusuorituksen aikana kun piippu osoittaa maaleja kohti. Jollain rastilla tuomari voi käskeä lataamisen ennen rastin alkua, mutta tästä ilmoitetaan erikseen rastikuvauksessa.

Siirtyminen ampuma-asennosta tai ampumapaikasta toiseen tapahtuu lukko avattuna. Itselataava ase on tällöin varmistettuna. Siirtymisen tai asennonvaihdon aikana sormi ei saa olla liipaisimella ja piipun on osoitettava käsittelysektorin sisälle.

Rastien sivusuuntaiset käsittelysektorit ilmoitetaan ampujille rastituomarin briefingissä, pystysuunnassa käsittelysektori on 180 astetta jos muuta ei määrätä.

Kun rastin aika loppuu tai ampuja on käyttänyt kaikki rastilla käytössä olleet patruunat, tuomari komentaa lippaan irrottamisen ja aseen tyhjentämisen. Tuomari tarkastaa aseen, laittaa latauksenestopuikon patruunapesään ja antaa ampujalle luvan poistua suorituspaikalta aseen piippu turvalliseen suuntaan osoittaen.

Vahingonlaukauksesta, muusta merkittävästä turvallisuusrikkeestä tai toistuvista pienemmistä turvallisuusrikkeistä kilpailunjohtaja hylkää vaaraa aiheuttavan ampujan ulos kilpailusta. Viimeistään 3 rastituomarin antamaa varoitusta => ulos kisasta.


Ratakomennot

”Siirry aloituspaikalle” (Piippu käsittelysektoriin osoittaen, rastituomari ottaa aloituspaikalla latauksenestopuikon pois aseesta)

”Lipas kiinnitä” (Lisäkomentona ”Lataa”, jos rasti edellyttää ase ladattuna aloittamista)

”Onko ampuja valmis?” (Ampuja vastaa kyllä tai ei, jos ei niin rastituomari toistaa kysymyksen hetken kuluttua)

”Huomio” (Suoritus alkaa Huomio-komennon jälkeen joko timerin äänimerkillä tai tuomarin ”Tulta”-komennolla)

Ampumasuoritus loppuu timerin äänimerkkiin tai tuomarin ”Aika”-komentoon.

”Lipas irti, patruunat pois” (Rastituomari laittaa tarkastuksen jälkeen latauksenestopuikon aseeseen)

Rastituomarin apuna toimii tähystäjä, joka ilmoittaa osumat ja laskee pisteet. Tähystäjä ilmoittaa kuuluvalla äänellä ”Osuma” kun luoti osuu oikeaan maaliin. Ohilaukauksista tähystäjä ei ilmoita mitään.

Kilpailijan tehdessä rikkomuksen voidaan siitä varoittaa komentamalla esimerkiksi ”Sormi”, ”Sektori”, ”Lukko auki” tai ”Varmista”. Mikäli kehotus ei tehoa, niin kyseinen rasti keskeytetään ampujan osalta. Tuomarin havaitessa vaarantavan virheen, komennetaan ”SEIS” jolloin ampujan on pysähdyttävä, avattava lukko/varmistettava ase ja pidettävä piippu maalialueelle suunnattuna. Mikäli kilpailija ampuu vahingonlaukauksen, on toiminnallaan vaarallinen ympäristölleen tai rikkoo turvallisuussääntöjä useammin kuin 2 kertaa, hänen kilpailunsa keskeytetään.

 
Kilpailun ja ampumarastien kulku yleisesti:

Ampujat jaetaan alkupuhuttelussa squadeihin, joiden mukana ampujat kiertävät ampumarastilta toiselle toimitsijoiden ohjeiden mukaan. Rastien suoritusjärjestys squadin sisällä on kiertävä, esim. jos ampuja A aloittaa rastilla 1, rastilla 2 ampuja A on squadinsa viimeinen ampuja, rastilla 3 toiseksi viimeinen jne.

Ampumarastille saavuttaessa ilmoitetaan toimitsijoille ensimmäinen ampuja sekä seuraavaksi vuoroon tuleva. Rastin tuomari käy rastin suoritustavan läpi ampujille briefingissä ja vastailee tarvittaessa ampujien esittämiin tarkentaviin kysymyksiin. Rastia ei saa ”himmailla”, mutta maaleja voi ennen rastin alkua tähystää joko omalla tai toimitsijoiden optiikalla niiden paikkojen varmistamiseksi. Kun squadin ensimmäinen ampuja aloittaa, odotusvuorossa olevat ampujat eivät saa enää tähystää maaleja muuten kuin paljaalla silmällä. Odottavat ampujat eivät saa avustaa ampujaa rastisuorituksen aikana millään tavalla. Rastisuorituksen jälkeen vinkkien antaminen jatkoa varten on enemmän kuin suotavaa.

Ampumavuorossa oleva kilpailija saapuu suorituspaikalle lippaat täytettynä rastikuvauksen sallimalla patruunamäärällä ja varusteet valmiina. Seuraavana vuorossa olevalla on myös varusteet valmiina odottamassa. Kun squadista kaikki ovat suorittaneet rastin, on hetki aikaa kerätä omat hylsyt talteen ampumapaikalta ennen seuraavalle rastille siirtymistä.

Kilpailun voittaa eniten osumapisteitä saanut ampuja. Kokonaiskilpailussa tasapisteille tulleiden ampujien keskinäisen järjestyksen ratkaisee rastin 8 pistemäärä. Jos vielä rastin 8 pistemääräkin on sama, rastin 8 nopeammalla ajalla suorittanut ampuja on lopputuloksissa hitaamman edellä. Kilpailun maksimipistemäärä on 68 pistettä.

 
Rastikuvaukset:

Rasti 1. Merkillisen kyrillistä

AMET: 100 m

Maalin koko: 8 kpl kuvioita, koot välillä 0,7 - 1,5 MOA

Laukausmäärä: 8

Aikaraja: 3 min

Maksimipisteet: 8

Rastin kulku: 5 ampujaa suorittaa rastia yhtä aikaa. Aloituksessa ampujat ovat seisten aseiden takana, aseet ovat ampumapaikalla maassa lipas kiinnitettynä ja lataamattomana. Tarvittavat ampumapussit / reput ja lisälippaat ovat ampumapaikalla aseen vieressä. Maalina on A4-kokoinen paperi jossa on 21 kpl erilaisia kuvioita. Aloitus äänimerkistä tai suullisesta ”TULTA”-komennosta, jolloin ampujat juoksevat ilman asetta tuliaseman takana 50 m etäisyydellä olevalle kohdelistalle, jossa on näkyvillä 8 ammuttavaa kuviota. Kohteena olevia kuvioita ei saa kirjoittaa muistiin tai ottaa valokuvaa listasta yms. vaan kuviot on painettava mieleen. Kun ampuja itse haluaa, hän saa siirtyä ampumapaikalle ja aloittaa kohdelistan mukaisten kuvioiden ampumisen. Halutessaan ampuja saa palata kesken ammunnan katsomaan kohdelistaa jos rastiaikaa on jäljellä. Ase ja varusteet pysyvät silloin ampumapaikalla. Jos luodin reikä rikkoo oikean kuvion reunan, osuma lasketaan. Osuma kohdelistan mukaisen kuvion sisällä = 1 piste. Jos oikeassa kuviossa on useampi luodinreikä, siitä lasketaan vain yksi osuma. Ohilaukauksista tai ampumatta jääneistä patruunoista ei tule miinuspisteitä. Suoritus päättyy timerin äänimerkkiin tai ”AIKA”-komentoon.


Rasti 2. Tarkka-ampujataksi

AMET: 60 m - 85 m

Maalin koko: 2 kpl 30x40 cm

Laukausmäärä: 6

Aikaraja: Autokyydin verran

Maksimipisteet: 6

Rastin kulku: Ampuja istuu aloituksessa auton peräkärryllä ase kädessä, lipas on kiinni ja ase on ladattu ja varmistettu. Muut tarvittavat varusteet ampujan hallussa. Auto lähtee liikkeelle ja ”TULTA”-komennon jälkeen ampuja saa poistaa varmistuksen ja aloittaa ammunnan vasemman puoleisesta maalista, johon ampuu yhden laukauksen, ja tuli osumaa tai ei, ampuu seuraavan laukauksen oikean puoleiseen maaliin. Aina laukauksen jälkeen maali vaihtuu viereiseen. Maalien ampumajärjestys on vasen, oikea, vasen, oikea, vasen, oikea. Ampuminen on lopetettava ”AIKA”-komentoon. Piste per osuma.

 
Rasti 3. Vapaan käden vapinaa

AMET: 150 m

Maalin koko: 25 cm ja 17 cm

Laukausmäärä: 6

Aikaraja: 2 min

Maksimipisteet: 6

Rastin kulku: Rastilla ei saa käyttää muuta tukea ampumisessa kuin kantohihnaa, reppu ja ampumapussit kielletty. Etutuki saa pysyä kiinni aseessa, mutta se ei saa koskea maahan makuuasennossa. Lipastuki ei ole sallittu. Ampumatakkien, taisteluvöiden yms. käyttö tukena on myös kielletty. Ammutaan kolmesta erikorkuisesta asennosta; makuulta, polvelta ja pystystä. Makuuasennossa lantion on koskettava maahan, polviasennossa vähintään toisen polven on koskettava maahan ja seisten maahan koskee vain kengänpohjat eikä asento saa olla mikään ns. slaavikyykky. Tuomarin kehotuksesta asentoa on tarvittaessa korjattava asialliseksi. Aloitusasento on seisten, ampujalla on ase kannossa, lipas on kiinni ja pultti auki. Itselataavissa lipas on kiinni ja luisti edessä. Aloitusmerkistä ampuja pudottautuu makuuasentoon ja lataamisen jälkeen ampuu ensin suurempaa maalia. Osuman jälkeen vaihto pienempään maaliin. Kun makuuasennosta on ammuttu 2 laukausta, tuli osumia tai ei, ampuja nousee polviasentoon ja aloittaa taas isommasta maalista. Kun polviasennosta on ammuttu 2 laukausta, ampuja vaihtaa pystyasentoon ja jatkaa edellä kuvatulla tavalla maalien ampumista. Piste per osuma.

 
Rasti 4. Tikusta asiaa

AMET: 200 m

Maalin koko: 30x40 cm, 25 cm ja 17 cm

Laukausmäärä: 6

Aikaraja: 2 min 30 s

Maksimipisteet: 6

Rastin kulku: Ampujalla on käytössään 150 cm pitkä keppi, jota rastilla tulee käyttää ampumatukena. Esteestä ei saa ottaa tukea. Esteessä on kaksi narujen rajaamaa kohtaa mistä ammutaan. Alla olevassa kuvassa on nähtävillä ampumakohdat. Aloitus esteen takaa 3 m päässä, aseessa lipas kiinni, pultti auki ja itselataavissa luisti edessä. Muut lippaat ja tarvittavat varusteet ampujan hallussa. Aloitusmerkistä ampuja siirtyy esteelle ja nostaa aseen kepin tukemana kohtaan 1 narun yläpuolelle, josta aloittaa ampumaan suurinta maalia. Osuman jälkeen vaihto pienempään maaliin. Kun 3 laukausta on ammuttu, tuli osumia tai ei, ampuja siirtyy kohtaan 2, josta ampuu myös 3 laukausta isoimmasta maalista aloittaen. Osumasta jälleen vaihto pienempään maaliin. Piste per osuma.

 
Rasti 5. Suojan maksimointi

AMET: 200 m

Maalin koko: 30x40 cm, 25 cm ja 17 cm

Laukausmäärä: 9

Aikaraja: 2 min 30 s

Maksimipisteet: 9

Rastin kulku: Aloitus esteen takaa 3 m päässä, aseessa on lipas kiinni, pultti auki ja itselataavissa luisti edessä. Lisälippaat ja muut varusteet ovat ampujan hallussa. Aloitusmerkistä ampuja siirtyy esteenä toimivan laatikon taakse ja aloittaa ampumisen makuulta vahvemman kätensä puolelta; oikeakätisillä kohdasta C, vasenkätisillä kohdasta A. Ampuessa lantio ei saa ylittää rikelinjaa, kolme laukausta per kohta. Aloitus suurimmasta maalista, osumasta vaihto pienempään maaliin. Kun 3 laukausta ammuttu, tuli osumia tai ei, vaihto heikommalle puolelle makuuasentoon (oikeakätiset kohtaan A, vasurit kohtaan C) ja jälleen kolme laukausta suurimmasta maalista aloittaen, osumasta vaihto pienempään. Viimeiset 3 laukausta ammutaan isoimmasta maalista aloittaen kohdasta B laatikon päältä, jolloin ase on oltava kallistettuna 90 astetta. Ase saa olla kummalla tahansa kyljellään.

 
Rasti 6. Maailman geneerisin PRS-este

AMET: 300 m

Maalin koko: 30x40 cm, 25 cm ja 17 cm

Laukausmäärä: 9

Aikaraja: 2 min

Maksimipisteet: 9

Rastin kulku: Aloitus esteen takaa, aseessa lipas kiinni, pultti auki tai itselataavissa luisti edessä. Lisälippaat ja muut varusteet ampujan hallussa. Aloitusmerkistä ampuja siirtyy kohtaan 1, josta ampuu 3 laukausta aloittaen suurimmasta maalista, osuman saatuaan vaihtaa pienempään. Kolmen laukauksen jälkeen, tuli osumia tai ei, vaihto kohtaan 2, josta samaan tapaan kolme laukausta suurimmasta aloittaen, osumasta vaihto pienempään. Kohdassa 3 sama kuvio.

 
Rasti 7. Puunhalaaja

AMET: 303 m

Maalin koko: 30x40 cm, 25 cm, 17 cm

Laukausmäärä: 6

Aikaraja: 2 min

Maksimipisteet: 6

Rastin kulku: Aloitus puun takana, aseessa lipas kiinni, pultti auki tai itselataavissa luisti edessä. Lisälipas ja muut varusteet ampujan hallussa. Ampuja saa valita kummalta puolelta puuta ampuu merkityistä paikoista. Aseen on ampuessa oltava kontaktissa puuhun joko koskien itse merkkinauhaan tai kosketus puuhun on merkin yläpuolella. Aseen hihnaa ei saa kietoa puun ympäri eikä aseessa saa olla mitään piikkejä yms. sen kiinnittämiseksi puuhun. Aloitusmerkistä ampuja siirtyy puun luo, jossa ase tuetaan puuhun ensin alemman merkin tasalla jommallekummalle puolelle puuta. Tästä ammutaan 3 laukausta, aloittaen suurimmasta maalista, osumasta vaihto pienempään. Kun 3 laukausta on ammuttu, tuli osumia tai ei, ampuja nostaa aseen ylemmän merkin tasalle, ja ampuu 3 laukausta edellä kuvatulla tavalla.

 
Rasti 8. Tuosta yli että heilahtaa (Tiebreaker)

AMET: 345 m - 250 m - 200 m

Maalin koko: 30x40 cm, 25 cm ja 17 cm

Laukausmäärä: 9

Aikaraja: -

Maksimipisteet: 9

Rastin kulku: Aloituksessa ase on odottamassa 345 m tasalla ilman lipasta, pultti on auki ja itselataavissa luisti edessä. Ampuja on aloituksessa 50 m etäisyydellä aseesta lippaat ja muut varusteet hallussaan. Kaikki aloituksessa mukana olevat varusteet on pidettävä mukana rastin suorituksen ajan, rastin aikana tyhjentyneet lippaat mukaan lukien. Jos varusteita jää matkan varrelle, osumat eivät kerrytä pisteitä. Jos ampuja huomaa kesken suorituksen jonkin varusteen puuttuvan, varusteen saa hakea vasta kun ase on laskettu maahan pultti auki (itselataava varmistettuna) piippu osoittaen maaleja kohti. Aloitusäänimerkistä ampuja juoksee aseelle, lataa sen ja ampuu 345 m tasalta makuuasennosta 3 laukausta, aloittaen suurimmasta ja vaihtaen pienempään maaliin aina joka laukauksen jälkeen, tuli osumaa tai ei. Huomioi tämä, eroaa muista rasteista! 3 laukauksen jälkeen ampuja juoksee 250 m tasalle, siirtymän aikana piippu osoittaa ylöspäin, pultti on auki (itselataavat varmistettuna) ja sormi on pois liipaisinkaarelta. 250 m tasalla ammutaan esteenä olevan laatikon päältä 3 laukausta samaan tapaan kuin edellä, suurimmasta maalista aloittaen. Kolmen laukauksen jälkeen juoksu 200 m tasalle edellä kuvatulla turvallisella tavalla, jossa ammutaan trukkilavan päältä 3 laukausta samaan tapaan kuin aiemminkin. Ajanotto päättyy viimeiseen laukaukseen.

 
Rasti 9. Teoria kaiken perusta

Maksimipisteet: 9

Koska PRS-ammunta pohjautuu sotilastarkka-ammuntaan ja kilpailun ollessa suunnattu TA-koulutetuille reserviläisille, kilpailussa on rastina lyhyt teoriakoe. Kokeessa ei saa käyttää apuna laskimia, kirjallisuutta eikä älylaiteitta. Kysymykset ovat pääosin monivalintoja ja käsittelevät taisteluensiapua, kaluston tunnistusta, MGRS-koordinaattijärjestelmää, piirukompassisuuntia ja tarkka-ampujan perustaitoja. Muistin virkistämiseksi kannattaa muistella TA-kurssien oppeja sekä selailla PV:n Taistelijan opasta 2013 ja Sotilaan Käsikirjaa 2020, jotka kumpikin löytyvät PV:n nettisivuilta.

LSa

  • Killan puheenjohtaja
  • *****
  • Viestejä: 1.677
  • Edistän: 1 | +5 | 8 | 9 | 36 | 37 | 39 | 41 | 44
Vs: Support your local sniper, TA-kisa Harjavallassa 18.7.2020
« Vastaus #1 : Kesäkuu 09, 2020, 18:43 »
Mahtavaa - vahva suositus!

mur

  • *
  • Viestejä: 42
Vs: Support your local sniper, TA-kisa Harjavallassa 18.7.2020
« Vastaus #2 : Kesäkuu 09, 2020, 21:09 »
Kisa täyttyi ajassa 1 h 42 min, varasijoille voi vielä tietenkin ilmoittautua jos sisään päässeille tulee yllättävä osallistumiseste.