Vihtavuoren N150 kysymys:

Aloittaja JpL, elokuu 26, 2004, 14:58

« edellinen - seuraava »

JpL

Juttu on seuraava: Vaihdan kokeilumielessä ruutia N140:sestä N150:een ja katson mitä tapahtuu. Onko uudet patruunat ladattava siten (siis latausta etsittävä), että päästään aluksi lähelle sitä hyväksi havaittua nopeutta, jonka N140 antoi, ja siitä ruvetaan kasvattamaan, vai kuinka päin?

J
- \"Olen halunnut tehdä elämässäni vain kolmea asiaa: Kirjoittaa, metsästää, ja rakastaa.\"

Koheltaja

Jokainen lataus on kehitettävä yksilöllisesti varsinkin silloin kun ruutityyppi vaihtuu, seuraa painemerkkejä ja käyntiä. Pelkkää lähtönopeutta ei kannata tuijottaa koska koska sillä nopeudella ei osuta.
Kylätason ampuja

JpL

kiitos. Luultavasti kuitenkin tuo 660mm piippu on sen verran pitkä, että siihen voi hitaammalla ruudilla saada enemmän läksiäisiä kuin N140:llä? Ideana olisi saada hylsy mahd. täyteen tavaraa. pohjoispää Lapualta sanoi, että N150 on pitkän matkan ruutina hyvä valinta 7.62x53R:lle. Luulisi höökien kasvavan suhteessa enemmän, kun N150 laittaa tappiin asti. Tosin en tuota piippua viitsisi rasittaa turhaan.

J
- \"Olen halunnut tehdä elämässäni vain kolmea asiaa: Kirjoittaa, metsästää, ja rakastaa.\"

Koheltaja

Kyllä toi piipun pituus riittää vallan mainiosti, höökiä tulee perstuntumalla 15-25m/s lisää jos vertaa N140 vauhteihin. Ei niitä piippuja kannata sääliä sillä niitä valmistetaan jatkuvasti lisää, harrastuksesta menee äkkiä mielekkyys jos alkaa miettimään romppeiden kulumista liikaa. Vitriinissä ne ei kulu ollenkaan  :wink:
Kylätason ampuja

JpL

Näinhän se on. Olen tässä alkanut etsimään hissukseen uutta piippua, että on varastossa kun tuosta valmetin Sniperistä aika joskus jättää. Krieger olisi yksi varteenotettava. Pitäisi saada valikoitu Match-luokan kanki.

J

HJu

Lainaus käyttäjältä: "Jommi"Näinhän se on. Olen tässä alkanut etsimään hissukseen uutta piippua, että on varastossa kun tuosta valmetin Sniperistä aika joskus jättää. Krieger olisi yksi varteenotettava. Pitäisi saada valikoitu Match-luokan kanki.

J

Kannattaa tilata jo nyt. Toimitusaika ulkomaille voi olla helposti +1 vuosi.
Terveisin,

HJu

JpL

Siksi juuri. Pelkän kiväärin raijaaminen tänne tuntuu vetävän iäisyyksiä. Onko Kriegeristä mitään negatiivista sanottavaa? Onko teillä parempia ehdotuksia, jos rahasummalla ei ole väliä? (Kunhan nyt ei vaikkapa 700 egee enempää kanki maksa)

J