Pilattu ruuti??

Aloittaja FINZKI, heinäkuu 15, 2017, 09:06

« edellinen - seuraava »

JEPN

En nyt kanssa ymmärrä tätä ihmetystä. Onko ketjun aloittajalla huonoja kokemuksia uudesta ruudista vai vahvempi käsitys ruudin komponenteista kuin ruutitehtaalla ja mistä hän päättelee, että Vihtavuorella ei ole mitään kokemusta kyseisestä aineesta?

FINZKI

Ka suapi kai sitä ihmetellä?Ei ollu tiedossa jotta tuo ei kummemmin ruutiin vaikuttaisi.

erilainen

Lainaus käyttäjältä: mjpaanan post_id=83919 time=1500148363 user_id=4724
En nyt ymmärrä tätä ihmettelyä...

kirjoittamisen ilosta
kitchen table dremel gunsmith

FINZKI

Lainaus käyttäjältä: erilainen post_id=83997 time=1500480778 user_id=180

kirjoittamisen ilosta

Mistä arvasit?👴

Antero H

:D Reilussa 15kk:ssa yli 1300 postausta?!? tuo lienee antanut jotain vinkkiä.
Ite kun tekee, niin saa sellasen kun sattuu tulemaan

FINZKI

Mie luulin että tää on keskutelu foorumi aseista.

Ylläpito voi minut täältä bannata pysyvästi, jos kerta minun viestini ovat kaikki tuubaa olleet.

Kiitos.

* MODE EDIT, Keskustelu on sallittu. On jopa hyvä asia, että keskustelu on aktiivista. Nimittelyviestit on asia erikseen. Tästä varoitus sinulle FINZKI. Poistin viestisi provoavan osan. - MaR*

Koheltaja

Tämän tyyppiset nimittelyviestit eivät kuulu tälle foorumille.
Kylätason ampuja

FINZKI

Ok, pahoittelen tuota provokaation synnyttämänä tullutta mielenilmausta.

En kuitenkaan pidä siitä, että minun viestien määrästä täällä jokunen ihminen kirjoittaa pilkkaavaan tyyliin.

Pahoittelen kuitenkin kirjoittamaani tekstiä, jonka arvoisa ylläpito poisti, anteeksi tästä.

Toivoisin että ylläpito myös ottaisi kantaa näihin provokaatioihin, jotka minua kohtaan täällä tapahtuu.

Ei täällä ole tullut itse muiden kirjotuksiin pilkkakirjoituksia kirjoitettu, joten toivon ettei niitä minun kirjoituksiinkaan enää tule.

Poikma

Eihän siinä keskustelussa mitään pahaa ole, mutta kun joka toinen postaus alkaa olla FINZKIltä, niin kyllähän se vähän koko foorumia rämettää.

Jos kaikki alkaisivat tänne kirjoittaa suodattamatonta tajunnanvirtaa niin eipä tätä paljon viittis lukea....

Voisikohan sitä omaa foorumikäytöstä hieman säätää kun se kerran porukkaa selvästi "harmittaa"?

Ihan rakentavassa hengessä pari vinkkiä:

- mieti ainakin 2 kertaa ennen kuin painat enteriä, onko postauksessasi jotakin oikeasti "annettavaa"

- foorumilaiset osaavat itsekin etsiä asioita netin syövereistä; ei kaikista löydetyistä "kivoista kikkareista" tarvi laittaa linkkiä

- "tämä tai tuo juttu olis kiva" -tyyppiset viestit on ihan turhia; jokaisellahan näitä haaveita on, mutta ei niitä täällä tarvi kaikkia julkaista

erilainen

jos aiemmalla postauksellani pahoitin finskin , tai jonkun muun mielen, olen pahoillani ja pyydän anteeksi.

itse en koe kyseessä olevan viestittelyn olevan vielä minulle häiritsevää. tämä johtunee varmasti osaltaan suhteellisen harvatahtisesta foorumin lukemisesta. toisin on sillä toisella foorumilla, jossa esiintyvä joka asian kommentointi erään toisen nimimerkin johdosta on saanut aikaan valikoivan viestiketjujen lukemisen. jos, ja kun kyseessä olevan kirjoittajan nimimerkki esiintyy ketjussa, niin se jää lukematta.

mutta se toisista foorumeista... vielä kerran pyydän anteeksi jos olen aiheuttanut jollekulle mielipahaa kirjoituksillani. täällä i-netissä kun on helppo olla ääliömpi kuin todellisuudessa onkaan.
kitchen table dremel gunsmith

Antero H

hmm... vastasin finzki, mitä vilpittömimmin, omaan kysymykseesi tuomalla esiin silkan faktan viestiesi määrästä (julkista tietoa), joka mielestäni on osoitus siitä kirjoittamisenilosta joka sinulta löytyy. Tästähän oli kyse
Lainaus käyttäjältä: FINZKI post_id=84004 time=1500491303 user_id=6358
Lainaus käyttäjältä: erilainen post_id=83997 time=1500480778 user_id=180

kirjoittamisen ilosta
.

Mistä arvasit?👴
En millään tapaa ottanut kantaa kirjoittelusi laatuun, tyyliin tai muihinkaan ominaisuuksiin, saati henkilökohtaisiin ominaisuuksiin tai taipumuksiin, missä siis provokaatio, saati pilkka, vai oliko hymiö väärässä päässä viestiä?
[quote="Antero H" post_id=84254 time=1501487881 user_id=4512]
:D Reilussa 15kk:ssa yli 1300 postausta?!? tuo lienee antanut jotain vinkkiä.
[/quote]

Yritetään kaikki olla lukematta rivien välistä viestejä, joita sinne EI ole kirjoitettu. Varsinkaan kun viesti tässä tapauksessa oli yksi rivinen.

En ole nähnyt vastaustasi sensuroimattomana, joka voi olla vaan hyvä, mutta halusin vielä selventää lausuntoni taustaa hieman monisanaisemmin.

Edit. PS. Jos vielä jäi jotain, niin laita vaikka privaa. Palautetaan säie alkuperäisen aiheen käsittelyyn.
Ite kun tekee, niin saa sellasen kun sattuu tulemaan

FINZKI

Joo, no hard feelins, toivotaan ettei muillekkaan tullu vihoja mua kohtaan.

Jatketaan vaan eloa ja unohetaan tää.