Esittely/ampumaseuraa

Aloittaja Toho, lokakuu 10, 2014, 15:13

« edellinen - seuraava »

Toho

Moi kaikki yhteisesti ja erikseen,

Olen ollut killan jäsen viime vuodesta ja olen seurannut foorumin keskusteluita tiiviisti.

Muutin heinäkuun lopulla takaisin Suomeen Kaliforniasta. Siellä tuli kavereiden kanssa amuttua pidemmille matkoille ja ajattelin siellä, että Suomeen

päästyäni haluan jatkaa samaa harrastusta. Tässä sitä nyt ollaan ensimmäistä kertaa kirjoittamassa killan forumille.

Ensitöikseni Suomeen päästyäni ostin Sakon Tikka Varmint 6.5x55 sohlon, jossa Harrisin bipodi ja NightForcen F1 3.5-15X50 putki päällä. Se pitäisi nyt ensitöiksi käydä kohdistamassa.

Kysynkin tässä samalla kertaa, että lähtisikö joku killan jäsenistä näyttämään miten hommat toimii?

Jos joku pääkaupunkiseudulla haluaa lähteä lounaalle tai kaljalle puhumaan killan toiminnasta yms, niin minä tarjoan! Tai mennään ampumaan ja tarjoan aamiaisen ennen taulun puhkontaa.

Autolla pääsee ja voin kurvailla kauemmas näistä pääkaupunkiseudun radoista, jos joku halukas asuu kauempana.

Kiitos ja kumarrus!

Kosanderi

Huomenna on Iittalassa vuoro.

Alunperin piti mennä ensin puita kaatamaan. Toinen vaihtoehto oli SRA-skabat Upinniemessä, mutta sieltä ei ole keretty vastaamaan sähköpostiin kahdessa päivässä: Näin ollen, kun ei viitsi himassa maata, ajattelin Iittalaan lähteä.

Voisin kuvitella, että kyllä yksi pyssy kohdilleen saadaan...

Toho

No onneks ei ole tunkua  :lol:  Nähdään radoilla siis.