Aseen tilaaminen Jenkeistä

Aloittaja Th1972, toukokuu 23, 2009, 16:12

« edellinen - seuraava »

Th1972

Juu, selvennän vielä rautalangan pätkää. Olen yksi näistä kuuluisista työttömistä poliiseista (joita ON vieläkin enemmän kuin 69 kpl.. :evil: )...

Minulla ei siis sattuneista syistä ole kiinnostusta lähteä tekemään kantelua oikeusasiamiehelle korkearvoisesta entisesestä /mahdollisesti tulevasta esimiehestäni. Tehköön joku muu, jota asia kiinnostaa riittävän paljon..

Minä ratkaisin asian osittain muuttamalla vastikään toisen kihlakunnan alueelle..  :D Oman .338:n hankinta siirtyi myös uuden työpaikkani myötä vähän kauemmas tulevaisuuteen.. Lähiaikoina joutunen nimittäin kanniskelemaan sellaista työni puolesta..  :wink:
[i]\"Everything is known by everyone. \'Everyone\' has yet to be born..\"[/i]

JL

Lainaus käyttäjältä: Th1972 Lähiaikoina joutunen nimittäin kanniskelemaan sellaista työni puolesta:

Niissä mesikämmenten 3-12 Zeiss Diavareissa on muuten sitten ihan umpihölmöt napsut- erit kuin PV:n muuten samoissa putkissa...  :wink:

Olikohan 0.35mrad- koita siinä sitten päässä laskea äkkiä...eikä ole lasersuojausta objektiivissä....

Lyckå till uusiin haasteisiin -sinne johonkin- vaihtelu virkistää!

Th1972

Pieni, mutta tärkeä täsemennys! Olen jatkossa PV:n palveluksessa määräaikaisessa virassa. Jottei vahingossa synny kenellekkään väärää kuvaa..
[i]\"Everything is known by everyone. \'Everyone\' has yet to be born..\"[/i]