Yli 150m matkalle ampuminen PK-seudulta lähdettäessä?

Aloittaja timow, syyskuu 05, 2014, 16:26

« edellinen - seuraava »

timow

Missäs olisi lähin paikka Espoolaiselle päästä ampumaan yli 150m etäisyydeltä?

Nyt olen käynyt Kovelon radalla jossa tarkkuutusradalla tuo 150m on maksimi.

Aseina .22lr - 9,3x62 ja kaikkea siitä väliltä.

HJu

Sipoossa pääsee ampumaan 200m saakka. Siellä on sitten suujarrukielto jos sellaisia käytät.
Terveisin,

HJu

timow

Lainaus käyttäjältä: HJuSipoossa pääsee ampumaan 200m saakka. Siellä on sitten suujarrukielto jos sellaisia käytät.

Ok, kiitos tiedosta! Suujarrut siis kielletty, mutta vaimenninta varmaan saa käyttää?

HJu

Jep.
Terveisin,

HJu

timow

Lainaus käyttäjältä: HJuJep.

Hienoa.

Missäs olisi sitten seuraava, pääseekö jossain 300m tai 500m matkoille?

Tuo 200m on toki parannus 150m nähden, mutta suurempia eroja laitteiden toiminnassa ja omassa taidossa olisi kiva päästä testaamaan.

HJu

Ittala 300m. Maksullinen paitsi kiltalaisille Killan vuorolla.

300/385/500m Heinolassa sitten kun saavat vallit kuntoon syksyn aikana. Nyt max 200m sallittu. Maksullinen.
Terveisin,

HJu

Koheltaja

Upiniemi 150m ja 300m, pitää olla KirkRes tai Porkka jäsen.
Kylätason ampuja

timow

Lainaus käyttäjältä: HJuIttala 300m. Maksullinen paitsi kiltalaisille Killan vuorolla.

300/385/500m Heinolassa sitten kun saavat vallit kuntoon syksyn aikana. Nyt max 200m sallittu. Maksullinen.

Okei, kuulostaa mielenkiintoiselta. Olen kyllä killan jäsen, onko vuorot näkyvissä jossain?

Decies

Hätilä ajoittain järjestetty tapahtuma amet maks ~800m, kertamaksu muistaakseni 15€, seuraava karkelo tuleva sunnuntai.

Näitä löytyy jos viitsii käyttää hakua tai kahlailla foorumia läpi.
[i]Ei tämä niin vakavaa ole...[/i]

Decies

Lainaus käyttäjältä: timow
Lainaus käyttäjältä: HJuIttala 300m. Maksullinen paitsi kiltalaisille Killan vuorolla.

Okei, kuulostaa mielenkiintoiselta. Olen kyllä killan jäsen, onko vuorot näkyvissä jossain?

Tämä foorumi, ta-kilta -> ratavuorot...
[i]Ei tämä niin vakavaa ole...[/i]

timow

No tuohan vaikuttaa oikein hyvältä. Kiitoksia neuvoista.

Kunhan kanalintureissu on tehty pitää lähteä mukaan koittamaan miten ammunta sujuu.