Vähän tuoreempaa vinkkiä dragbagin hankintaan?

Aloittaja Klasu71, maaliskuu 22, 2015, 09:48

« edellinen - seuraava »

Klasu71

Vähän näytti kertyneen ikää noille viimeisille vinkeille tähän aiheeseen liittyen. Olisiko jollakulla antaa vinkkiä hyvästä dragbagistä ja jos vaikka vielä siitäkin mistä sellaisen saisi?

Kiitos jo etukäteen  8)
*************************************************************************************************

HJu

Drag bageja raahauskäytössä ei varmaankaan nykyään juuri käytetä mutta kantolaitteina kylläkin. Nykyään Blackhawkin ja Eaglen pussit ovat ihan hyviä. http://www.finnrappel.fi">Www.finnrappel.fi voi kysellä.

Voi sanoa että nuo ovat alkaneet mennä pois muodista ja erilaiset kiväärireput tulleet tilalle.
Terveisin,

HJu

erilainen

voi olla vähän hiljaista finnrappelin kanssa, valitettavasti.
kitchen table dremel gunsmith

HJu

Sivut ainakin toimii. Firman nimi näköjään muuttunut. Onko jotain mitä ei sivuilla lue ?
Terveisin,

HJu

JHa

Kyllä Olli tänään puhelimitse oli tavoitettavissa. Nimimuutos on kyllä uutta.

PJA

Nimimuutos on jo kahden vuoden takaa.
If it isn\'t broken, let\'s take it apart and see why not.

erilainen

jos vastattiin puhelimeen niin hyvä.

anteeksi aiheeton huuteluni.
kitchen table dremel gunsmith

K.Helin

Itsellä on Tactical Operations:in tekemä drag bagi. Ostin muutama vuosi sitten, kun useimmilla jenkkifoorumeilla sitä kehuttiin parhaaksi. MRA-supplylla saattaa olla tuollainen vielä varastossa. Laukku on hyvä ja mukana tulee ehkä hieman liian pieni ampumamatto. Taskut on hyvät ja kantokahvan paikka oikea eli laukku ei kippaa kannettaessa nenälleen niin kuin ainakin vanhat Eaglet.

Klasu71

Kiitoksia vinkeistä. Tuo eaglen hybridi ainakin tuolla Finnrappelin sivuilla vaikuttaa aika asialliselta. Tuo ajatus siitä että pussukasta saa myös ampuma alustan on aikasen hyvä :) jos sen verta vielä kehtaisi kysellä, että onkos teillä kokemusta vastaavista kiväärireppu/ampuma-alusta yhdistelmistä?
*************************************************************************************************

MOj

Mulla Eberlen dragbag sekä Phantom Asereppu. Molemmat hyviä, mutta parhaan kombinaation olen saanut itselleni näiden yhdistelmästä, vaatinut kuitenkin jonkun verran modaamista ja aikaa sekä testiä. Dragbagin sisälle olen tehnyt bagin muotoisen pehmustepatjan jonka sisällä lentokonealumiinista tehty "frame". Lisäksi olen modannut bagia niin, että siihen saa Phantomin repun kiinni ja Eberlen bagissa on nauhakujia niin paljon, että repun lisäksi siihen saa vielä paljon muutakin tavaraa kiinni, jos tarvii heittää pitempi retki. Ei heilu selässä vaikka reppu pakattu ja ase olalla bagi tyhjänä, niinkuin vakio Phantom tapaa tehdä. Lisäksi ase paremmin suojassa ja helpompi kaivaa esille ja laittaa takaisin (TRG bipodeineen+ iso tähtäin) kuin Phantomista, koska senkin joutuu riisumaan selästä kun ottaa kyseisen aseen esille. Tarpeen vaatiessa repun saa oikeasti nopeasti ja helposti irti bagista ja vaikka kantoon omilla valjailla jos vaikka kaveri matkassa. Kovin halpa vaihtoehto tämä ei tietenkään ole, eikä varmaan kannata tämän takia molempia hommata, mutta mulla aikainsaatossa tullut hankittua molemmat niin ajatus tällaisesta pikkuhiljaa syntyi ja olen ollut tyytyväinen lopputulokseen.