Mistä takapussiin kevyttä täytettä?

Aloittaja TolkullinenMuheltaja, maaliskuu 02, 2013, 16:53

« edellinen - seuraava »

TolkullinenMuheltaja

Lainaus käyttäjältä: Antero H
Lainaus käyttäjältä: mikamiksei hiekka käy? Mulla ollut sama sukka täytettynä hiekalla jo useamman vuoden. Hyvin on toiminut milloin on muistunut mukaan.

Oliskohan tuo otsikon määritelmä "kevyttä" syynä hiekan dissaamiseen tällä kertaa.

juurikin näin, eli hiekka luetaan tällä erää liian raskaaksi.

Jäi etupukin virityksestä etupussi ylimääräiseksi, jonka sisältöä tutkin. Pussi oli täytetty sylinterin mallisilla muovipelleteillä mitat noin 1.5x2-3mm, ilmeisesti tämän tyylisiä käytetään muoviruiskuvaluissa...? On kevyt ja todella hyvä muotoilla napakaksi nätillä puristuksella. Tätä siis yritetään hakea. Ebay:n täytteen tilaaminen kaatui jäätäviin toimituskuluihin.

Jos elintarvikkeisiin päädyn niin ostan 0,5kg euroshopperin merisuolapussin ja varmistan sen vähä paksummalla pussilla. On hyvä käyttää, kevyt ja varsinkin edullinen(0.5e). Ei paljoo harmita jos sattuun jonnekkin hukkumaan. Suosittelen jos haussa on todellinen budjettitakapussi hyvillä ominaisuuksilla.

mika

Eikö suola liukene veteen? Puolen kilon suolapussi ei oo iso ja väittäisin että vastaavan kokoinen hiekkasukka ei paina paljon enempää.
CHAIRBORNE - USB Troop

er

Itse olen käyttänyt kisoissa useamman vuoden pussin täytteenä maissipurua, joka on ylijäämää hylsyn kiillotuksesta. Pussi on painoltaa noin puolet vastaavasta hiekkaisesta.

Hiekkakin tosiaan pysyy kuosissa hyvin. Mulla on ollut samat vuonna 2006 vihreeseen sukaan laitetut Lohtajan hiekat vihreässä sukassa ja ko pussia tulee yhä toisinaan käytettyä. Hiekka antaa hivenen paremman tuen kuin maissipuru.
Train hard--->Fight easy

TolkullinenMuheltaja

Nyt on saatu muovigranulaattia. Kiitokset siitä eräälle foorumilaiselle.