Savotan kantolaitteet

Aloittaja EVä, helmikuu 08, 2012, 20:40

« edellinen - seuraava »

EVä

Savotalta tullut Commander ja Sniper kantolaitteet, MPY:llä myynnissä Commander. Kellään kokemuksia näistä kantolaitteista?

jma78

No jopas jotakin, nehän koittaa nyt ihan tosissaan yrittää tehdä jotain moderniakin, niiden iän ikuisten putkirinkkojen lisäksi. Kovin geneerisiltä vaikuttavat mutta jostainhan se on aloitettava.

Toivottavasti ne on tullut tälle vuosituhannelle myös materiaalivalinnoissa..

JKontturi

Ei ne ainakaan pahan hintaisia ole? Kiinassa varmaan väsätty ja lougou lisätty suomessa? Kellään käpistelytuntemuksia? Laatu kiinnostaa, noin halvalla jos saisi niin kehtaisi rymytäkin hieman...mutta kestääkö ne käyttöä on toinen kysymys.

er

tänään tuli molempia hypisteltyä marketissa. Noin 5m päästä näyttivät vielä suht ok:lta, mutta

lähempää tarkastellen reput osoittautuvat halvaksi kaukoitä kusetukseksi.

Tilat molemmissa huonosti jaettu(käytännöss vain yksi tila), toisessa kevyt muovilevy ja toisessa

olematon alumiiniranka. Vetoketjut mallia siviili, eli hajoavat todennäköisesti suht helposti.

Kankaat vaikuttiva halvoilta ja kahisevilta. Hintaa molemmilla 75eur. Päädyin itse käyttämään

mielummin kyseisen summan ruutiin.

Pehmusteet selkää vasten oli kuin vaahtokarkkia----melkoinen hyväuskoisten resesrviläisten

rahastus. Sniper mallissq edessä pari taskua, mutta niissäkin heikot vetoketjut.

Mielummin otan 15eur käytety bw repun kuin kummankaan noista.
Train hard--->Fight easy

flyhapa

Sama kokemus kuin er: llä  ks. repuista... ollaan otettu näköjään kiinantuotannosta vauhtia ja sen huomaa.

Mvä

No itse olen ostanut kyseisen sniper repun jokin aika sitten. On mukana töissä, harrastuksessa, metsätöissä yms ja ei aina niin hyvää kohtelua saa. Mutta 65e hintaiseksi repuksi en kyllä löydä mitään huonoa sanottavaa. Aina on parempia ja yleensä ne paremmat maksavat enemmän, jopa huomattavia määriä enemmän. Toki yks asia ja ehkä sitten miinukseksi laskettava on termospullon paikan puuttuminen, joka oli edellisessä repussa. Mutta jokainen itse päättää minkä ostaa ja millä rahalla. Olen toki elämäni aikana käyttänyt kalliimpiakin reppuja, mutta eipä hinta aina kerro repun keston ikää.

Mvä