ruger 10/22 vleh tactical

Aloittaja juhani, marraskuu 20, 2012, 11:51

« edellinen - seuraava »

Valkoselkätikka

Itse olen ajatellut etsiä kompromissi piekkaria, jolla voisin suht järkevästi treenata tarkka-ammuntaa 100-200m, toisaalta mukava välissä pistooliradalla harrastaa alkeellista toiminta-ammuntaa pelteihin ja myös metsästää aseela kaikkea mitä laki sallii. Olen antanut itseni ymmärtää ettö ko ase olis sopiva ja riittäis mulle. Järkevintä varmaan olis ostaa se pulttilukkonen mutta jotenkin se peltiammunta ja puolaritoiminta houkuttaa sen verran että tingin rahtusen TA ominaisuuksista. Onko kellään tätä tai jotain muuta merkkiä/mallia samammoisena kompromissipyssynä vai onko idea jo valmiiksi tuhoon tuomittu

HJu

Ase on ihan ok, ei mikään kasa-ase mutta ok. Haastetta tulee ehkä enemmän tähtäimessä. Se millä on kiva ampua toiminnallisia ammuntoja ei ole välttämättä kiva pitkään matkaan ja toistepäin. Punapiste ja esim 5-25x tähtäin pikajaloilla voisi toimia. Toiminnalliset punapisteellä ja tarkkuushommat kiikaritähtämellä.
Terveisin,

HJu

Valkoselkätikka

Se on varmasti totta. Vois pärjätä jopa yksillä pikajaloilla jos toimintaammunnat napsuttelee avotähtäimin