Missä pääsisi näkemään TRG-tarkkuuskiväärin?

Aloittaja mamannon, tammikuu 03, 2006, 13:54

« edellinen - seuraava »

mamannon

Olen yrittänyt  löytää aseliikettä, jonka hyllyssä olisi nähtävänä TRG-22 tai -42, mutta ne vastaavat, että ase on liian kallis ostettavaksi kaupan hyllyyn pölyttymään...

Siksi  pyytäisin, että joku pääkaupunkiseudulla asuva TRG-22:n tai -42:n omistaja voisi antaa minun tutustua aseeseen tai että voisin nähdä aseen jollain tarkka-ampujakillan harjoitusvuorolla. Ei tarvitse päästä ampumaan, erinäisten mittojen otto ja yksityiskohtien näkeminen riittää...

Mutta kyseisen aseen malli ei saa olla niin vanha, ettei sitä enää valmisteta! Jos olet valmis auttamaan, lähetä meiliä tai soita numeroon 050-3574340.

MJ

Moi Mamannon,

Nyt tulevana sunnuntaina on Killan harjoitusvuoro Santiksen 300m radalla, eiköhän siellä löydy molempia sekä TRG-22:ia, että TRG-42:ia ja monia muitakin mielenkiintoisia kivääreitä rivissä.

Varmasti Santiksessa pääset tutustumaan ja vielä ampumaankin, koska Killan jäsenet ovat kaikki reiluja. Kysyt rohkeasti vain.

Tervetuloa mielenkiintoisen harrastuksen pariin joka vie mennessään, joka opettaa aina uusia näkökulmia ja vielä kaiken päälle pahimmassa tapauksessa "hermostuttaa" kotihallituksen puh. johtajan (lue vaimo, kihlattu tai tyttöystävä) pahasti tiettyjen kalustohankkeiden takia.

Ensimmäinen oppi onkin oppia voitelemaan kotihallituksen puh. johtaja kunnolla potentiaalisten kalustohankintojen yhteydessä (kts. vaikka JL:n voitelutekniikka aikaisempi threadi) tai pimittämään ja kiistämään tehokkaasti kaikki kalustohankinnat (Juha E ja JHa ovat spesialisteja tässä)  :wink:

Eipä muuta kun tervetuloa mukaan joukkoon sekavaan, mutta mukavaan  :!:

Carpe Diem,

MJ

MSa

Lainaus käyttäjältä: MJEnsimmäinen oppi onkin oppia voitelemaan kotihallituksen puh. johtaja kunnolla potentiaalisten kalustohankintojen yhteydessä (kts. vaikka JL:n voitelutekniikka aikaisempi threadi) tai pimittämään ja kiistämään tehokkaasti kaikki kalustohankinnat (Juha E ja JHa ovat spesialisteja tässä)  :wink:

Ei nimiä MJ! Jos mun emäntä osaa tälle sivulle, niin osaa moni muukin...  :lol:

MSa
[url=https]

JL

Lainaus käyttäjältä: MSa
Ei nimiä MJ! Jos mun emäntä osaa tälle sivulle, niin osaa moni muukin...  :lol:

MSa

tosiaan  :shock: ....voi...FORMATOIKAA SERVERI FORMATOIKAA SERVERI!!!!

:lol: