Kahles K16i SM1

Aloittaja niplo, marraskuu 26, 2018, 10:05

« edellinen - seuraava »

niplo

Moi,

Tuli tilattua optics-world.nl kahlesin K16i -putki ja pitäisi tuolle jalkaa hankkia. Putki tulee 14.5" arskan katolle. Olisiko teillä antaa vinkkejä mikä jalka voisi olla hyvä? Olin ajatellut Spuhr SP-3022 0mil 38mm, mutta pitäisikö silti harkita hieman matalampaa kuin co-witness? Minkälaisia jalkoja teillä on SRA käytössä 1-6 -putkille?

Myös käyttökokemuksia ja vinkkejä kyseiselle putkelle olisi kiva kuulla.

HJu

Arskan Co-witness-korkeus on optimi suurentavalle optiikalle. Matalammat yleensä edellyttävät hankalaa pään ja niskan vääntelyä.

Spuhrit on hyviä joskin kalliita. Warnen X-skel on myös hyvä. Aadmount on myös erinomainem mutta saatavuus Suomessa on nolla.
Terveisin,

HJu

Tuukka

Itselleni tuo 38 mm Spuhr on passeli, se oli käytössä kun K16i'llä kilpaa ammuin ( Swaron Z8i nyt käytössä, sama jalka )

niplo

Lainaus käyttäjältä: Tuukka post_id=95220 time=1543411259 user_id=235
Itselleni tuo 38 mm Spuhr on passeli, se oli käytössä kun K16i'llä kilpaa ammuin ( Swaron Z8i nyt käytössä, sama jalka )

Oliko vaihdon syy ainoastaan 1-8 suurennokseen siirtyminen, vai mikä sai vaihtamaan? Mitä itse pidit K16:sta?

Tuukka

Kyllä, 8x siirtyminen oli suurin syy. Parempi off hand hommissa pidemmälle ja 300 m stageilla.

Huippuputki muuten tuo K16i, pari hommattiin töihin juuri lisää noita.

kari6nen

Tuosta Optics-World.nl yrityksestä. Oletko ja saanut putken?

Itse menetin rahani. Tuotetta en koskaan saanut.
Onneksi en tilannut tuhansien optiikkaa, ainoastaan Atlaksen bipodin.
344 euroa harmittaa kuitenkin.
Eikä kannata siirtää rahoja ainakaan normaalina pankkien välisellä tilisiirrolla.
Ei ole mitään mahdollisuuksia saada rahojaan takaisin.

Jotkut ovat kuitenkin tuosta puljusta jotain saaneetkin?

//Kari

niplo

Lainaus käyttäjältä: kari6nen - helmikuu 13, 2019, 11:32
Tuosta Optics-World.nl yrityksestä. Oletko ja saanut putken?

Sain kyllä ja olen todella tyytyväinen putkeen. Itsekin vasta tilauksen jälkeen huomasin melko negatiivisia arvosteluita netissä kyseisestä puljusta, mutta itse sain erittäin hyvää palvelua ja putken halvalla. Ilmeisesti kyseinen kaveri pyörittää melko pientä autotallifirmaa ja tykkää myydä putkia, joita ei ole itsellä varastossa.

jsr85

Tuliko aito kahles vai aito kopio?

JR

<t></t>

niplo

Lainaus käyttäjältä: jsr85 - maaliskuu 05, 2019, 10:25
Tuliko aito kahles vai aito kopio?

JR

Jos tuo kopio on, niin hyvää työtä ovat tehneet. Kertakaikkiaan erinomainen kirkkaus, katselukenttä ja eyebox. Todella miellyttävä putki toiminnalliseen ammuntaan.