M: Tikka t3 6,5x55 varmint ss + hilppeet

Aloittaja saku_s-t, lokakuu 03, 2018, 22:32

« edellinen - seuraava »

saku_s-t

Myydään otsikon torrakko pois jaloista pyörimästä. Eli myytävään pakettiin sisältyy:

Tikka t3 6,5x55 varmint ss (m18/1 sako kierre nokalla)

Jaki Sniper vaimennin 6,5 kaliiperille

TRG suujarru

Atlasworxin alarauta

5 ja 10 patruunan aics pelti lippaat

192kpl Lapuan kerran ammuttua hylsyä

84kpl Norman kerran ammuttua hylsyä

24kpl Norman jactmatch paukkua

Sakon kantohihna

Haluttaessa kuvan bipodi matkaan(en tiedä merkkiä)

(kuvan kiikari ei kuulu pakettiin ja sakon jalatkin vain lisähinnasta)

Tikassahan osuntaa piisaa(erityisen hyvin pelannut tehtaan 8g nopeat scenarit). Pienemmästä lippaasta syöttää ihan normaalisti mutta isompi takkuaa kun laittaa yli 6(muistaakseni) patruunaa. Tämän olen kuullut että saa kyllä toimimaan ihan täytenäkin mutta ei ole riittänyt aika testailuun.

Paketille pyyntiä 1550€ ja sijaitsee Tampereella. Alustavasti Myydään kaikki pakettina tai sitten ase ensin ja sitten loput erikseen jos aseen ostajalle ei ole tarvetta.

Jos on kysyttävää, haluat lisää kuvia tai muita kommentteja niin  parhaiten tavoittaa täällä yksityisviestillä ja numerosta : nolla neljäsataa 928740https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181003/5b567fa242621a7bc9cf9c87680e313d.jpg">

Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

saku_s-t

Vaihtoa mahdollisesti halvempaan/saman hintaiseen arskaan

saku_s-t

Tarjouksiakin kuunnellaan ja pakettia voidaan muokata halutunlaiseksi. Löysinpä vielä jonkin 100m taulunkin mikä kertoo hieman osunnasta. Ylhäällä 2 ensimmäistä laukausta ja alla säädön jälkeiset 3 ja kympinrinkien halkaisija on 2cmhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20181009/ba7efcbcdd21cdf7320c2f75b76e1baf.jpg">

saku_s-t

Varattu

saku_s-t

Ase meni vaihtoon mutta hylsyt ja jarru jäivät joten nämä vielä kaupan.. Sanotaan yhteiset hinnaksi 200e ja erikseen jarru 90e ja hylsyt 120e. Tarjouksia toki kuunnellaan

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla

saku_s-t

Hylsyt meni kaupaksi joten trg jarru vielä tarjolla

saku_s-t

Kaik män, sopii poistaa