.

Aloittaja sakkesn77, kesäkuu 22, 2018, 10:13

« edellinen - seuraava »

sakkesn77

.
.

HJu

Sakon tehdasosat ovat Sakon takuun piirissä vaikka alihankkija on firma x. Harva asefirma myöskään ruuveja valmistaa itse. Jokainen asefirma vastaa kuitenkin vain niistä osista jotka ovat aseidensa mukana myyneet. Muiden vaihtaminem tilalle on artistin oma valinta. En siis paheksu mutta ymmärrän jos takuu ei kata ei-vakio-osia tai niistä seuraavia asioita.

Kerro kun selviää mitä ovat tehtaalla mieltä aseesta.
Terveisin,

HJu

sakkesn77

.
.

sakkesn77

.
.

jsr85

Kun lukee tämän ketjun alusta asti niin kyllä vikaa on haettu, löydetty ja korjattu vähän vaikka millä. No ensi alkuun vaikka uuden tukin petaus. Vaimennin, sen kierre jos jälkikäteen tehty.

Kyse ei olekaan siitä etteikö niitä ominaisuuksia vois parantaa kun ne tehdään oikein.

Jos itse valmistajana tekisin tuotteen jonka testaan ja totean myytäväksi, tämän jälkeen asiakas lähtee muokkaamaan tuotetta ja kuvittelee olevansa oikeutettu takuu korjaukseen, niin kyllä jäis laittamatta kuntoon.

e. Tarkoitus ei oo hyökätä sua vastaan.. Ymmärrän tilanteen hyvin, lähes vastaavassa tilanteessa vastikään olleena mut ei tullut mieleenkään asetta moittia, latauksesta se vika omalla kohdalla löytyi.

JR

<t></t>

sakkesn77

.
.

sakkesn77

.
.

sakkesn77

.
.

sakkesn77

.
.

jsr85

Lainaus käyttäjältä: sakkesn77
Lainaus käyttäjältä: jsr85 post_id=93005 time=1533134089 user_id=5527
No mä meinasin et jos piippu on väännetty suoraksi ja kun se lämpenee, kääntyy alkuperäiseen kieroon muotoonsa ja alkaa käymään nii mistä sä löydät sen kasan?

JR

http://guns.connect.fi/gow/tarkpiip.html">http://guns.connect.fi/gow/tarkpiip.html

Tuommosen jutun löysin äsken.Lue tuo kohta /tavoitteena luonnon suora reikä.
Luin tämän. Tässä puhutaan osuman vaeltamisesta, ei kasan vaeltamisesta.

Edelleen kysyn et kuinka kaukana se kuumana ammuttu kasa on ensimmäisestä kylmästä laukauksesta. Jos silmin nähden kiero putki oikaistaan niin luultavasti aika kaukana.

JR

<t></t>

sakkesn77

.
.

sakkesn77

.
.

sakkesn77

.
.

jartsu

Voi kokeilla toista kiikaria jalkoineen, tälläistäkin vaeltelua on ollut.

sakkesn77

.
.