Kahles K624i-vs-Steiner MXi 5-25x56-vs?

Aloittaja FINZKI, maaliskuu 01, 2017, 07:41

« edellinen - seuraava »

HJu

4 Moan täplän löytää helpommin kun 1 tai 2 Moan täplän. Varsinkn jos ampuma-asento on huono.

Terveisin,

HJu

FINZKI

Tänään kuuluisan ruottalaisen Aimpointin H1 ja H2 mallin läpi pälyilin, kummassakin ihan kohtuullinen parallaksi virhe :D

Ase oli täysin liikkumatta ja punapisteen päälle laittaissa  kun päätä siirsi, niin piste liikkui noin karkeasti arvioituna 20cm suuntaansa 100-metrin matkalla.

Tuollaisella tähtäimellä olisi erittäin tärkeä saada aina sama tuki poskelle kuin on kohistettaessa ollut.

Tuolla Zeissillä ei ollut minkäänlaista liikettä pisteessä, vaikka päätä liikutti pisteen rajoja hakien, mutta taas pisteen koko ja tarkkuutta hakien on Aimpoint parempi, mutta versus hinta käytetty ja uusi, niin tuolla Zeissillä hirvet ja karhut, sekä nykyisin tännekkin yleistyvät villisiat ampuisi.

Harmi kun en sitä Burriksen II mallia käynyt siellä liikkeessä tarkemmin tutustumassa.

No, onpahan jotakin tekemistä ensi viikolle.

Perkeleen_Luoma

Ampuu piste aina mahdollisimman keskellä linssiä niin välttyy paljolta.
If you haven't failed, you're not trying hard enough.

FINZKI

Totta, tuo hyvä tippi ,)

FINZKI

Kiitokset perkeleelle tuosta 4MOA vinkistä, hommasin Burriksen FF2 mallisen punapisteen.

Nyt vielä testaamaan kun kerkeisi :)

fizgen

Mulla on tollanen fastfire 2 puolari 22lr päällä, ihan toimiva peli Hintaluokassaan. Tosin perseestä kohdistaa, säädöt on ihan hanurista. Tai sit mä olen vaan teknisesti rajoittunut.
Huono päivä radalla on aina parempi kuin hyvä päivä töissä

FINZKI

Varsinkin kun tähtäin on 45 asteen kulmassa :D