CZ 550 Varmint laminated .308

Aloittaja Robocop, maaliskuu 11, 2015, 07:45

« edellinen - seuraava »

branu

Klinskyn tukki saapui, piippu istuu lähes täydellisesti tukkiin, saattaa hiukan kantaa takakiinnityspultin kohdilta. Ongelmana ettei alarauta millään uppoa tukkiin , rautani on lipaskuilun ympärillä symmetrisesti suorakaiteen muotoinen , kun taas tukissa oleva syvennys kapenee eteen päin.

Onko muilla kokemuksia kyseisestä yhdistelmästä ja onko ollut vastaavia ongelmia?

Itse tukin muoto sopii kyllä käteen kuin hanska.

Ja olen ollut yhteydessä Klinskyyn kuvien kera, mutta menee varmasti viikonlopun yli vastausta odotellessa ,

H5N1

Jos se on se Klinsky:n AICS mallinen tukki niin on kokemusta. Tilasin joskus 2013 ja massapetasin. Tuollahan se on ollut komerossa käyttämättömänä...

Joutuu hiomaan sieltä ja täältä, laatu ei ole kummoinen. Puu on pehmoista ja käyttö on hankalaa lyhyellä lippaalla. 10 ptr lippaalla helpompaa 8)

Varsinkin sen alaraudan koloa joutuu hinkkaamaan että sen saa uppoamaan paikalleen. Kannattaa varmistaa että varmistin liikkuu kunnolla, on aika ahtaaksi jätetty sen tila.

Perälevyn muoto ja säätö on ns.syvältä...

Ai niin joo, tolla Klinskyn tukilla ei tee oikeastaan mitään ennen petauksien korjausta, siinä kun ei ole edes pilareita rautojen ruuveissa ja rekyylivastimen kolo on sinne päin 8)

Jospa vielä jonain päivänä tuotakin tulisi kokeiltua uudestaan :neutral:

Edit: siis tämmöinen tukki...

http://s121.photobucket.com/user/223Remington/media/Ihan%20jotain%20muuta/20170211_103244_zpskocwcbg8.jpg.html">
<t></t>

branu

Kiitos tiedoista , tähän voimme lienee todeta seuraaville halpaa tukkia halajaville , ei semmoista hyvää ole olemassakaan :) katson mitä Klinsky vastaa aiheeseen .

branu

Oma moka tilasin Target mallin, se on makasiinilippaalle vain. En halua tuota Action/thumbhole mallia , joten Klinsky vaihtaa sen minulle cz455 Target malliin, jolle minulla on myös tarvetta. Sovitukset saattaa olla mitä on, mutta asiakaspalvelusta Klinskylle 10.

branu

Oman yksilöni kanssa jatkuu vastoinkäymiset... Tälle kertaa tilasin GRS:n tukin, Klinskyn sopimattomuudesta oppineena kysyin kauppiaalta käykö varmasti, lupasi vielä varmistaa maahantuojalta, varmistusta ei kuulunut joten uskoin kaiken olevan ok.

2kk odottelun kohdilla otin yhteyttä kauppiaaseen, kysyin onko tilauksessa , vastaus kyllä mutta kauheat jonot, eivät osaa kuulemma tehtaalta etukäteen sanoa mitä tulee linjalta milläkin viikolla yms.

Soitto maahantuojalle , ei kuulemma ole kyseiseen aseeseen tehty tukille tilausta , nyt kun laitetaan tilaukseen arvio elo-syyskuu. Sopivuudesta kyseiseen aseeseen asiakaspalvelun henkilö näytti vihreää valoa.

Johan tuli kauppiaalta vastausta nopeasti , kun kirjoitin heille että olin ollut maahantuojaan yhteydessä kun heidän selityksensä oli niin ontuva . Edelleen arvio tukin saamiselle oli tuo elo-syyskuu , mutta maahantuoja oli luvannut pistää mukaan hiukan patruunoita viivästyksestä, tätä kumpikaan ei kuitenkaan ottanut omalle kontolleen.

Maanantaina tuli yllättäin 4kk odottelun jälkeen lyhyt ja ytimekäs viesti, tukki saapunut, mihin lähetetään ? Tässä vaiheessa jo ounastelin patruunoiden " unohtumista" koska lupia ei kyselty . MH toimitti paketin alle vuorokaudessa , onneksi edes joku osapuoli toimi noin kuin piti.

Noudin paketin, ei patruunoita , kauppias oli pyytämättä vähentänyt hinnasta 5%, olin jokseenkin tyytyväinen, tukki näytti todella hienolta  siihen asti kun huomasin taas saman ongelman kuin edellisissä viesteissäni , GRS:n tukit ei ole sopivia irtolippaalliseen CZ 550:seen.

Soitto kauppiaalle , kysyinkö minä juuri tätä? Kyllä mutta maahantuoja ei kuulemma antanut vastausta koskaan. Laita tulemaan tänne ja pistä tilinumero niin laitetaan rahat tilillesi . On se hienoa pyörittää yhtä Suomen johtavista aseliikkeistä, kauppa käy, ihan turha on omia mokiaan pyydellä anteeksi .