S&B 5,5 - 25 x 56 PM II

Aloittaja Patze, elokuu 24, 2005, 21:55

« edellinen - seuraava »

Patze

Onko kiinnostusta kimppatilaukseen?? Jos saamme vähintään neljä putkea tilattua niin hinta olisi 1750,00€ / kpl + pk (noin. 10€/kpl)

Tällä hetkellä olisi kaksi tilaajaa eli kaksi puuttuu....

Schmidt & Bender 5,5 - 25x56 PM II DT P4 LP

JpL

Perhana kun olisi rahatilanne toinen :( ja mahdollisuus omistaa 2 kiikaria.  Toi on kyllä hyvä hinta ko. putkesta.
- \"Olen halunnut tehdä elämässäni vain kolmea asiaa: Kirjoittaa, metsästää, ja rakastaa.\"

ESu

Yksi tötterö on jo tilattuna muualta, keskustelun ylläpitämiseksi kysymys: onkohan tuossa 1750/1785 € hinnassa vielä minkään maan arvonlisäveroa vielä mukana?

nimim. "Arvon mekin ansaitsemme"
===============

-ESu

Patze

Kaikki verot mukana.

john

mielenkiintoinen juttu, kun Benderiltä ilmoitettiin saksan vähittäismyyntihinnan olevan päälle 2200 egee. Vaan samapa tuo millä hinnalla kukin putkensa saa. Saas nähdä milloin alkaa ensimmäisiä testeja tulemaan. Itseäni arvelluttaa 6 mradin sivusäätö.

ESu

Lainaus käyttäjältä: TMItseäni arvelluttaa 6 mradin sivusäätö.

Eiköhän sotiminen taukoa jos sivutuulta on yli 5 m/s.

Ainakin TA-toiminnan osalta...

:shock:
===============

-ESu

HJu

Sivumennen:

Benderillä voi olla Saksan ohjevähittäishinta mutta ei se ketään sido millään lailla jos pienempi kate riittää.
Terveisin,

HJu

Patze

Onko vielä kiinnostuneita tilauksesta. Kolme tilausta on jo kasassa vielä yhtä puuttuu. Putkien toimitus on lokakuun aikana. Yksi mahtuu vielä mukaan..

Patze

Onko vielä kiinnostuneita tilauksesta. Kolme tilausta on jo kasassa vielä yhtä puuttuu. Putkien toimitus on lokakuun aikana. Yksi mahtuu vielä mukaan..

Scope specification is PM II DT P4 LP in 5,5-25x56

JpL

Vielä tarkennus: Saakos tuon uuden P4-ristikon siten, että lähettää 4-16 PMII:sensa vaikka Finnaccuracyn kautta valmistajalle ja siellä vaihtavat retikkelin ja samaa reittiä takasin?
- \"Olen halunnut tehdä elämässäni vain kolmea asiaa: Kirjoittaa, metsästää, ja rakastaa.\"

john

Ei saa (ainakaan elokuun tietojen mukaan)

Peenelonen voidaan asentaa vain 3-12 ja 5-25 putkeet

JpL

OK. Onko siinä joku tietty syy?

HJu

Eiköhän se syy ole siinä että 4-16X50 mallille ei P4-ristikkoa ole vielä tehty. CAD-kuvat pitää joka tähtäintyypille tehdä erikseen ja ne maksaa helposti 2-3000 Euroa kaikkine koevedoksineen.

Uskoisin että 4-16X50 malliinkin P4:n sitten joskus saa. Alla vuoden ei välttämättä onnistu.
Terveisin,

HJu

JpL

Ok. Mä ajattelin, että runkoputki on toisen kokoinen. eikö retikkeli sitten ole vain yksi tietty linssi putken sisällä? Luulisi, että sen voisi vaihtaa yks kaks jos putki on vakiomittainen.

Patze

Ensimmäinen tilaus laitettu sisään...Jos olet kiinnostunut putkesta laita yv:tä...