T3 hyvä aihio vähän kaikenlaiseen

Aloittaja HJu, tammikuu 22, 2010, 22:04

« edellinen - seuraava »

HJu

Ei vakio-Tikoissa mitään etuvetoa ole. Eikä Sakoissakaan poislukien TRG-21/22/41/42 ja Sako M10 joista etuveto löytyy.
Terveisin,

HJu

wezgu

Joo ei ole etuvetoa ei. Tuolla uudella hankinnalla eli Tikka t3 Varmint SS ammuskellu niin laukaukset tahtoo karata. En tiedä kuinka herkkiä teillä nuo liipasimet on mutta mulla tuo tahtoo karata eli kun aattelet puristavasi liipaisinta niin meni jo. Opeteltava tuo ampuminen näköjään uudelleen. :think:
Jos metsään haluat mennä nyt, näät sammaleet myllätyt

HJu

Voi sitä laukaisuvastusta korottaakin.
Terveisin,

HJu

H8machine

Omasta T3 Tacticalista ruuvasin vastuksen minimiin enkä siltikään varsinaisesti nauti laukaisusta. M39 "Ukko-Pekan":n laukaisu on mielestäni paljon parempi. Rahalla kai sais paremman etuvedollisen säädettävän laukaisukoneiston.

wezgu

Lainaus käyttäjältä: HJuVoi sitä laukaisuvastusta korottaakin.

Eipä se varsinaisesti tuosta laukaisuvastuksesta johdu vaan sitä on vaan oppinut tuolle etuvedolle. Nyt sitä vaan ei ole. Kaipaisin kyllä mutta kaipa sille oppii jos kerran muutkin.
Jos metsään haluat mennä nyt, näät sammaleet myllätyt

PikkuBee

Nyt olen laukaisuun ihan tyytyväinen,mutta oli sitten viimeinen kerta kun hankin Sako Raceheadit...lähdöt heitti 875 ms - 798 ms. Ja hylsyt mustana ulos.

polarlander

Lainaus käyttäjältä: HJu
Lainaus käyttäjältä: PikkuBeeKuinka pitkiä paukkuja aics:n lippaisiin mahtuu? Olen siinä ymmärryksessä että on ollut ongelmia mahduttaa tiettyjä tehdasladattuja paukkuja T3 300 wm alkuperäiseen lippaaseen (ainakin joku mainitsi Sakon raceheadeja).Vai onko tämä ongelma korjattu uusissa T3:ssa

Ai että Sako valmistaisi aseita joihin ei sovi heidän itse valmistamat CIP-mittaiset patruunat?  Kuulostaa erikoiselta.

Ei ole ensimmäinen kerta, vrt. Sako Target 308win versio jossa lipassyöttöisesti voi ampua vain 8 gramman luotia :P

bps

Lainaus käyttäjältä: PikkuBeeHammerheadia en enää aseeseen laita. Uusi T3 Tac 300wm kuparoi niin maan perusteellisesti,ettei oikein sanotuksi saa.Meni Tetra gun copper solvent puoli pullo ja messinkiharja oli kovilla ennen kun sain edes näkyvän kuparin pois. Norman Jaktmatch ampu taas nättiä kasaa 100m.Pidemmistä matkoista ei ole tietoa vielä.

Muuten, onko Tactical-mallissa yhtään löysää liipaisimessa?Mun yksiö ampuu heti kun liipasinta vetää,löysää ei ole yhtään.

kannataa kokeilla kuparinpoistoon ammmoniakkia. fairyä vähän sekaan niin tulee vaahtoa. ei vaan saa unohtaa piippuun pitkäksi aikaa.....

PikkuBee

Lainaus käyttäjältä: bps

kannataa kokeilla kuparinpoistoon ammmoniakkia. fairyä vähän sekaan niin tulee vaahtoa. ei vaan saa unohtaa piippuun pitkäksi aikaa.....

Laiton Tetra Gun Copper Solvent,ja messinkiharjaa perään. Joutui kyllä rassaamaan aika lailla ennen kun tupot lakkas olemasta sinisiä.

HJu

Kupariharjasta irtoaa myös sinistä. Nylonharja kuparinpoistoon vähän kätevämpi.
Terveisin,

HJu

bps

Lainaus käyttäjältä: HJuKupariharjasta irtoaa myös sinistä. Nylonharja kuparinpoistoon vähän kätevämpi.

itse olen käyttänyt vfg tulppaa tai tiukaa silatuppoa aineen poistamiseen piipusta ..

PikkuBee

Lainaus käyttäjältä: bps
Lainaus käyttäjältä: HJuKupariharjasta irtoaa myös sinistä. Nylonharja kuparinpoistoon vähän kätevämpi.

itse olen käyttänyt vfg tulppaa tai tiukaa silatuppoa aineen poistamiseen piipusta ..

Niin minäkin aluksi,mutta se oli kuin olisi yrittänyt poistaa ruostetta auton pellistä pehmeällä hammasharjalla...eli eipä tehnyt mitään vaikutusta...ei ainakaan kupariin.

Poikma

Kyselin "taas" Roedalelta milloin pitkän patruunan Tikka T3 RCS II tukkini saapuisi. Kuulemma AICS lippaan kanssa ollut ongelmia ja vaihtoivat Voereen.......ja sen takia viivästyi. Ei hyvää päivää, tarjosi samaa selitystä kuin heinäkuussa. Ei taida herra Lincolnilla olla listaa johon on merkitty mitä kullekin on millonkin selitelty......meinaa mennä jo toista kierrosta samoilla selittelyillä.

Tuolloin heinäkuussa sanoi osien juuri menevän anodisointiin ja toimitusten alkavan pian...On kyllä toiminta ihan omaa luokkaansa, ei voi kun ihmetellä ......:shock: ....   :doh: ...... :x .....  :evil:

J-MK

Kauankos se on ollu nyt tuloillaan sieltä..?

Poikma

Lokakuussa 2010 tilattu ja maksettu joten 26kk on tilaus ollut sisässä..... :dance: