Huipputarkka .338 LM

Aloittaja Lapua Magnum, toukokuu 12, 2009, 12:01

« edellinen - seuraava »

Lapua Magnum

[size=150].338 LAPUA MAGNUM[/size]

Aseteknon TORNADO JAAK 4.

Huipputarkka peli äänenvaimentajalla.

Hinta 3500€

puh. 0400-314379

Kuvia voin lähettää s-postilla.

torrehaa

FFF
AAA

SO

Lainaus käyttäjältä: torrehaaeipä tunnu olevan edes hinnan kiroissa..pahemmin :o

Myydään/Ostetaan säännöt

1. Myydään/Ostetaan palstalla ilmoittaminen on ilmaista yksityisille, yritykset voivat ilmoittaa maksua vastaan, 20e/ilmoitus killan tilille. Maksettu ilmoitus on voimassa 1 kk.

2. Myyntihinta ja omat yhteystiedot on laitettava näkyviin, muutoin poistetaan ilmoitus.

3. 1kk nostokielto ellei myytävään tavaraan tule muutoksia. (nosto = uudella viestillä ensimmäiseksi siirtäminen)

4. Vain rehellistä kauppaa, koskee molempia osapuolia.

5. Ilmoituksien asiaton ja liittymätön kommentointi on kielletty. Asiattomuudet poistetaan.

Lapua Magnum

Kaikki on suhteellista!

Näitä pelejä on neljä suomessa ja viimeinen on myyty noin kuudella tonnilla. Jos haluut Sniperin unelman niin tässä se on!

MSa

Kaikki on suhteellista, kun puhutaan huipputarkkuudesta.

Onko tarkempaa tietoa aseen käynnistä, niin ei tarvitse arvailla?
[url=https]

Lapua Magnum

Viimeksi tein 100m radalla nopeus/osumatestejä scenarin Molylla ja Vihtavuoren N165:lla latausmäärät alkoivat 5,0 grammasta aina 5,55 grammaan. Kiikarina Night Force 12-42 56

[size=150]Kaikki paukut osuivat valkoiseen paikkatarraan.[/size]

torrehaa

allekirjoittanu nimim paalutinko turhaan pahoittelee jos joku loukkas tunteensa mutku kattelu oon hintoja ja näyttäs sakolainen 338 olevan 2500-3000e hinnoissa ja mun mielestä jo kallis ni et 3500 tuntu et on niinku sikakallis..

mut kun en tienny et niistä Jaakeista maksetaan 6 tonttuu ni sithän sen on kohallaan jos maksaa 3 ja viis..

vaikken oo myymässä niin tuntui et sillä hinnalla sais mun LM.n kaks kertaa ja latausvermeet päälle..oli myynnissä viime vuonna ? mut peruin kun tuntu et myyn pois noita muita turhempia ninku 50 bmg ja pari muuta..

muthei,jos joku loukkas tunteensa niin sori boys,ei ollu tarkotus,olin vaan niin tietämätön et luulin kalliiksi..

torrehaa :lol:

Lapua Magnum

Kuten sanoin on kaik niin suhteellist, esim tilasin just .338 accuracy Internationalin ja sen hinta vermeineen on tuol kympin korvilla vaikkei oo yhtään tarkempi ku TORNADO.