Aseen tuennasta ?

Aloittaja Vendelf, maaliskuu 03, 2008, 17:57

« edellinen - seuraava »

Vendelf

Minkälaiselta tuelta olette yleensä hoidelleet latauskokeilut, ja oletteko huomanneet aseen käynnissä vaihteluita alustan kovuuden muutoksista johtuen ammuttaessa bibodituelta.

HJu

Bipodin alle aina jotain pehmeää. Jos ei muuta niin scope cover tai telttapatjaa. Näin siis katoksessa. Maastossa ei tarvitse mitään erityistä jos maa ei ole liian pehmeää johon aseen jalat uppoaisi omia aikojaan.

Kasojen sijainnin suhteen en ole hirveästi tehnyt vertailevaa tutkimusta mutta sen tiedän että bipodi kovalta jalustalta pomppaa aivan erityisen paljon verrattuna että välissä on jotain pehmeämpää. Ihan jo ampumamukavuuden ja asennon toistettavuuden kannalta hyvä ampua pehmeältä alustalta.
Terveisin,

HJu

Vendelf

Mulla ainakin kovalla alustalla kasat kasvaa noin puolella (lähinnä pysty hajontaa), kun bipodien alla radalla matto ja  sula hiekka käynti OK.

Ootteko saanu eroa käyntiin yhdistelmillä hiekkapussi + bipodi vs h.pussi + h.pussi, tai muilla tukivariaatioilla.

Ajatellen latausten hierontaa.

Mr X

LainaaMulla ainakin kovalla alustalla kasat kasvaa noin puolella

Olen huomannut saman vaikutuksen, jos haluan ottaa selvää kuinka sievää kasaa joku lataus tekee niin olen ampunut hiekkasäkin päältä.
\"That rifle on the wall of the labourer\'s cottage or working class flat is the symbol of democr