O:Suunto käsisuuntimakompassia KB-14/6000

Aloittaja Sir_4, syyskuu 08, 2026, 20:57

« edellinen - seuraava »

Sir_4

Jos jollain on ylimääräisenä Suunnon 6000 piirun käsisuuntimakompassi niin olisin kiinostnutotunut.

MMä

Lainaus käyttäjältä: Sir_4 - syyskuu 08, 2026, 20:57Jos jollain on ylimääräisenä Suunnon 6000 piirun käsisuuntimakompassi niin olisin kiinostnutotunut.
En tarjoa myyntiin, mutta koska voi muitakin kiinnostaa: 6000' Ei ole enää saatavilla. Omakin kun meni korjaukseen, tilalle tuli 6400' malli. Eikä haittaa, sillä PV:kin on siirtymässä juurinkin nyt 6400'.

Lähetetty minun SM-A566B laitteesta Tapatalkilla

Sir_4

Kiitos tiedosta. Onko kellään tietoa jälleenmyyjistä, joilla Suunnon käsisuuntakompasissia KB-14 / 6400 olisi myynnissä. Pikaisella nettitarkastelulla en tuotetta myynnistä löytänyt. Vai pitäisikö Killan tehdä kimppatilaus Suunnolle ?

JussiJii

Lainaus käyttäjältä: Sir_4 - syyskuu 09, 2026, 06:12Kiitos tiedosta. Onko kellään tietoa jälleenmyyjistä, joilla Suunnon käsisuuntakompasissia KB-14 / 6400 olisi myynnissä. Pikaisella nettitarkastelulla en tuotetta myynnistä löytänyt. Vai pitäisikö Killan tehdä kimppatilaus Suunnolle ?

Jos haluat tiedustella jotain kimppatilausta niin mä olen mukana!

Simo Salo

Voin myydä 6000-jakoisen käsiksen M05-kuosisella taskulla. Ominaiskorjaus -12 piirua. Hinta yhteensä 120€. Pari vuotta vanha, hyvä kunto.

Simo Salo

Ja juuri korvanappiin saamani tiedon mukaan 6400-piiruisia Suunnon käsiksiä tulee jatkossa saataville Varustelekaan myymälämyyntiin. Hinta nyt 165€. Tällä hetkellä jokunen kappale saldoilla. Tietyistä syistä tuotetta ei voi myydä verkkokaupassa eikä mainostaa mitenkään. Ja myymälässä ostajan tulee kyetä todistamaan olevansa intin käynyt reserviläinen. Nämä on ehdot. Yv:llä lisätietoja jos on kysyttävää.

Sir_4

Sain hankittua Suunnon 6400 piiruisen käsisuuntimakehän. Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä.