Norma .22lr Extreme ja RWS R Plus Long Range

Aloittaja HJu, toukokuu 28, 2022, 16:19

« edellinen - seuraava »

expressload

lieneekö tuota raskaampaa RWS ja Norma paukkua missään myynnissä?
HuntingSportilla ois 26 BR/ aski...tuote valitettavasti kuuluu kategoriaan "mutku eioo"

Nimim.Scoremax oli aika hyvä paukku.. 8)

metsienmies

Onhan tuota ollut esim Ahti Huvilassa jo jonkun aikaa, itsellä vieläkin askeja jäljellä jotka hommattu pari vuotta sitten. Ihan hyvä ja toimiva paukku, mutta silti eley match on itellä kisoihin lotto paukku.

Jokke Espoosta

Trying is the first step towards failure
-Homer Simpson

expressload

Lainaus käyttäjältä: metsienmies - helmikuu 02, 2025, 16:05Onhan tuota ollut esim Ahti Huvilassa jo jonkun aikaa, itsellä vieläkin askeja jäljellä jotka hommattu pari vuotta sitten. Ihan hyvä ja toimiva paukku, mutta silti eley match on itellä kisoihin lotto paukku.

Ok..en ole noita "uutuuksia" niinkään etsinyt,aloituksen artikkeli vain houkutti etsiskelemään kokemuksia ja hintoja/saatavuutta.
Oma nnäkemykseni paremmasta 22lr paukusta on että edesmenneen Scoremaxin painoinen kuula vois olla etevä peli pidemmille etäisyyksille.

ELEYn match on mulla käytössä laadukkaampana tarkkuuspaukkuna ja referenssinä muihin tuotteisiin,vaikka ELEYllä ei sellaista käyntiä ole saatu mitä takavuosien Federal Ultra matchilla,kryynit maksoivat JO silloin yli 30e/50kpl..tiedä sitten onko kyseistä olemassakaan enää..ja vaikka olisikin en moisia summia laittaisi enää likoon..koska en ole huippuampuja/en kilpaile kuin itseni kanssa.

Vastikään hankitun CZ457 torrakkoon olen vasta alustavasti hakenut hyvää yleispaukkua peltien kolisteluun yli 100m matkoille,ELEY näyttää käyvän hyvin niin "kasapyssyssä" kuin zetorissa ainakin 200m asti.

Peltikuvien kellistämiseen pitää katsastaa joku puolta halvempi patruuna.

BT1

metsuri

SKn long range match ja Biathlon hyviä 100 m ja yli

KJJ

Lainaus käyttäjältä: KJJ - tammikuu 31, 2025, 15:08ootteko tuommosta kokeillu

https://www.youtube.com/watch?v=Zd4KZpg3haM&ab_channel=DaminGrail

mulla tuli tuosta videosta semmonen käsitys että oli vahannu/voidellu luodit ja tiukemmat niput saanu