Tietoa Zeiss 3-12X56?

Aloittaja JpL, syyskuu 04, 2006, 18:26

« edellinen - seuraava »

JpL

Kaverin kanssa alettiin etsiä Zeissin 3-12X56 tähtäintä uutena, jossa olisi 2nd focal planen ristikko. Onko todella niin, ettei löydy? Ainakin kaikki Zeissin sivulla ko. tähtäimestä on merkattu 1st focal planeen.
- \"Olen halunnut tehdä elämässäni vain kolmea asiaa: Kirjoittaa, metsästää, ja rakastaa.\"

HJu

Eipä taida löytyä mutta soitto M-Opticsille varmaankin antaa parhaan tiedon asiasta.
Terveisin,

HJu

JHa

Zeiss:lta ei toisentason putkea ko. suurennusalueella löydy, mutta Hensoldilta löytyy. Ainakin yksi toisentason 3-12x56 Hensu löytyy Finnrappelista.

er

Ei löydy Zeissilta ja miksi pitäisikään. Ensimmäinen polttotaso on huomattavasti järkevämpi ratkaisu. Paineen alla sekoilee kuitenkin. Suurennos on mitatessa kuitenkin eri kuin useassa ampumatilanteessa.  Miksi tehdä hommasta liian vaikeaa?
Train hard--->Fight easy

JpL

Tietenkin näin, mutta itse katselin Ase Amilla yhden Zeissin 3-12X56 tähtäimen läpi ja ainakin minusta ristikko peittää liian suuren alueen täydellä suurennolsella.
- \"Olen halunnut tehdä elämässäni vain kolmea asiaa: Kirjoittaa, metsästää, ja rakastaa.\"

mika

eihän se peitä yhtään sen enempää kun pienellä suurennoksella.  :? mittasuhteet kun pysyvät samana.
CHAIRBORNE - USB Troop