Ensimmäinen Ar-15

Aloittaja p46, maaliskuu 13, 2021, 15:15

« edellinen - seuraava »

HJu

5.56, 1:7", milspec: Ei varsinainen kisavehje mutta muuten soiva peli. Hyvää 18" kiväärikaasuinen piippu ja 15" freefloat handguard mlokilla. Laatu sinänsä ihan hyvää.

Suujarrun laittaisin uusiksi, samoin perän. Nämä on makuasioita, ei pakollisia. Geisselen 3G-laukaisu jakaa mielipiteitä mutta on toimiva SRA/IPSC--hommissa, mielestäni ei tarvitse vaihtaa. Toisaalta jos haluaa vaihtaa niin tuosta koneistosta saa 250-300e myydessä.

Samaan rahaan saa kyllä vähän kisaoptimoidumman Uronen Precisionin paremmalla laukaisulla ja kompilla. Säätö kaasuja ja kevennettyä luistia ei välttämättä saa (en ole tutkinut tarkemmin hinnan muodostusta viime aikoina) mutta ei välttämättä tarvitsekaan.
Terveisin,

HJu

Tikanpoika74

Itselläni on toimiva MPR. Ja olen tyytyväinen siihen, on toiminut. Toki olen lukenut lukuisista maanantai kappaleistakin.
Mutta asiaan, jos haluat päästä halvalla niin tartu nimimerkin Hju neuvoihin.

On viisaampaa monasti tunnustaa tosiasiat ja ostaa vaikka osissa parasta mitä saa tai pystyy.
Itse olen pannut yhden AR:n verran rahaa palikoihin joilla yritin saada AKsta vastaavia ominaisuuksia irti.
Sitten päädyin tuohon MPR:n. No osin tuo rakentelukin on osa harrastustani, mutta ei kannata kuvitella että aina halvimmilla palikoilla pääsee huipputuloksiin.

SGT58

https://www.toiminta-ampujat.fi/phpBB/viewtopic.php?f=21&t=51832

Bang for The buck varmaan aika hyvä.

Kysy tarjouksia firmoista. On muitakin firmoja kuin Lohjalla. IT ase, Custom Tuote jne. Hyvä vaihtoehto on laittaa ostoilmoitus Toiminta-ampujiin tai tänne ta-killan sivuille jos aseen ei tarvitse olla uusi.