Kirjoittaja Aihe: .22lr tähtäin (halpa mil-dot)  (Luettu 275885 kertaa)

Markus

  • *
  • Viestejä: 87
Vs: .22lr tähtäin (halpa mil-dot)
« Vastaus #465 : Tammikuu 10, 2020, 11:04 »
näinhän se on. Minun metsämaitteni ampumamatkoilla tosin FFP ei ole haitta. Vector opticsilla on älyttömän hyvä portaaton ristikon valaisu, en vain ole nähnyt maahantuojalla MRAD säödöllisiä malleja...

margolin_man

  • *
  • Viestejä: 16
Vs: .22lr tähtäin (halpa mil-dot)
« Vastaus #466 : Helmikuu 13, 2020, 19:32 »
Pitkä ketju. Voisitteko tiivistää soveltuvia tähtäimiä 50-100m matkoille. Nikko Stirlingillä ja Japan Tasco 12X variaabelilla menty tähän asti. Olisi hyvä jos viivoista tai palloista saisi suoraan tietyllä patruunalle kohdilleen. Olen miettynyt Hawkea (vantage .22 subsonic joka Suomessa harvinaisempi), BSAta, Vortexia, Hinta alle 250e.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 13, 2020, 20:03 kirjoittanut margolin_man »

Jan I

  • *
  • Viestejä: 340
Vs: .22lr tähtäin (halpa mil-dot)
« Vastaus #467 : Helmikuu 14, 2020, 01:24 »
näinhän se on. Minun metsämaitteni ampumamatkoilla tosin FFP ei ole haitta. Vector opticsilla on älyttömän hyvä portaaton ristikon valaisu, en vain ole nähnyt maahantuojalla MRAD säödöllisiä malleja...

Onkos Vectorilla joku virallinen maahantuoja???

Tiedän vain yhden huijarin joka sellaista yrittää väittää, niinkuin sitäkin että vector on U.S.A lainen merkki ja yhden airsoft liikkeen, joka kyllä asiallinen???

Vectorilla paljonkin FFP Mrad malleja kunhan itse Kiinasta tilaa...
Fac ut vivas

Markus

  • *
  • Viestejä: 87
Vs: .22lr tähtäin (halpa mil-dot)
« Vastaus #468 : Helmikuu 14, 2020, 08:39 »
Jukka Koskinen
0400856555
asetarvikkeet@outlook.com
Pieksämäki, Etelä-Savo
on vectorin virallinen maahantuoja.
E: sellainen vaikutelma minulle jäi, kun ostin sieltä kiikarin. Hänellä oli ainakin iso valikoima kaikkia vectorin tuotteita ja takuukin toimi. Mutta ei näy vectorin sivuilla?...
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 14, 2020, 09:03 kirjoittanut Markus »

jnc

  • *
  • Viestejä: 51
Vs: .22lr tähtäin (halpa mil-dot)
« Vastaus #469 : Helmikuu 14, 2020, 22:30 »
Eikös tämä ole juuri se sama kaveri, joka nettiaseet.fi palvelussa myy noita tähtäimiä hieman kyseenalaisilla myyntiargumenteilla.
On se tietysti hyvä, että takuu tarvittaessa toimii. Toisaalta samalla rahalla mitä kyseinen myyjä pyytää, saa tilattua kiinasta suoraan valmistajalta noin 3-4 kpl vastaavia tähtäimiä.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 14, 2020, 22:36 kirjoittanut jnc »
Common sense isn’t so common anymore.

Markus

  • *
  • Viestejä: 87
Vs: .22lr tähtäin (halpa mil-dot)
« Vastaus #470 : Helmikuu 15, 2020, 00:13 »
Joo on. olisi hänestä paljon positiivista sanottavaa, mutta en tässä ketjussa rupea avaamaan enempää. huomioidaanhan suomen verotus ym. niin ei Jukalle jää tästä rahaa juurikaan.

Jan I

  • *
  • Viestejä: 340
Vs: .22lr tähtäin (halpa mil-dot)
« Vastaus #471 : Helmikuu 15, 2020, 01:13 »
Ei näy maahantuojana Vectorin sivuilla ja syystä...
Fac ut vivas

MikaS

  • *
  • Viestejä: 855
Vs: .22lr tähtäin (halpa mil-dot)
« Vastaus #472 : Helmikuu 15, 2020, 08:13 »
Niin koskee se 10 000 alviraja Jukkaakin. Kehuminen on kyllä noissa ilmoissa yliampuvaa, toivottavasti kovinkaan moni ei haksahda. Toisin sanoen annetaan mielikuvia vähän muusta, tosin näyttäväthän nuo kiikareilta.

En muista nyt mitenkä se meni, että jos on ns. virallinen maahantuoja, niin nyky euvostoliitossa joutuu hoitamaan takuuasiat myös muualtakin tuotuihin.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 15, 2020, 08:22 kirjoittanut MikaS »

jthyttin

  • *
  • Viestejä: 1.213
Vs: .22lr tähtäin (halpa mil-dot)
« Vastaus #473 : Helmikuu 15, 2020, 08:28 »
Eikös tämä ole juuri se sama kaveri, joka nettiaseet.fi palvelussa myy noita tähtäimiä hieman kyseenalaisilla myyntiargumenteilla.

Aika lievästi sanottu. Katsoin huvikseni yhden ilmoituksen, perinteiset mummonukotus-konstit käytössä ja jaska pauhaa.

jnc

  • *
  • Viestejä: 51
Vs: .22lr tähtäin (halpa mil-dot)
« Vastaus #474 : Helmikuu 15, 2020, 09:41 »
Aika lievästi sanottu.

Nojoo. Mun mielestä on ihan hieno homma että ihmiset edes yrittävät yrittää tässä maassa, mutta nuo suoranaiset "jekutukset" myynti-ilmoissa pistää kyllä ketuttamaan. Esim. että kaupan päälle saa 356e arvoiset kiikarinjalat.. kappas, sattumalta mulla on täysin samat jalat yhdessä piekkarissa jotka verojen ja tullien jälkeen(kin) maksoi vain n. 50e. Ehkä mun omat ovatkin kiinalaisen tuotteen kiinalainen kopio.
Common sense isn’t so common anymore.

J.J

  • *
  • Viestejä: 571
Vs: .22lr tähtäin (halpa mil-dot)
« Vastaus #475 : Helmikuu 15, 2020, 10:12 »
Jos ei hälytyskellot soi ensimmäisenä noista paintilla tehdyistä "myyntikuvista" hauskoine myyntisloganeineen niin saa kyllä ihminen itseään syyttää jos lankaan menee... Mutta vanhemmalla väellä tuppaa tuo huijaustutka olemaan hieman epävireessä, mullakin faija kyseli josko olisi kaupoille lähtenyt mutta onneksi edes konsultoi ennen ostopäätöstä.

Markus

  • *
  • Viestejä: 87
Vs: .22lr tähtäin (halpa mil-dot)
« Vastaus #476 : Helmikuu 15, 2020, 13:29 »
No empä nyt tiedä tulinko huijatuksi. ostin 8-32x50 mallin ja Jukka sen aseeseen asenti ja tuli jalat kaupanpäälle ja roima alennus. Vaikka tiedostankin, että on kiinan kiikari niin sillä kuitenkin sain eräksi monet elukat ja ei ollut valittamista, niin pitkään ennenkuin mekaaniselta laadultaan petti. Kahvitkin juotiin ja juteltiin niistä näistä ja mukava reissu oli, joku kai tällästä sitten sanoo huijatuksi, en tiiä? ite ainakin 1. kiikarin ostajana olin tyytyväinen..

mattix

  • *
  • Viestejä: 232
Vs: .22lr tähtäin (halpa mil-dot)
« Vastaus #477 : Helmikuu 15, 2020, 14:24 »
Kyllä tuo valitettavasti haisee. Mainostelee tuotteiden ovh:ta 4x sen mitä itse tilaamalla saisi. Kehuu jenkkimerkiksi eikä korjaa mitenkään putkien olevan kiinatavaraa. Kehuu suureen ääneen antavansa jalat ilmaiseksi mukaan vaikka kuuluvat ne myös kiinapaketteihin. Lisäksi myy yksityisenä Torissa vaikka on "virallinen maahantuoja".

Varmasti Vector on hintaansa nähden hyvä putki, ei tosin ko. myyjän hintaan.

Markus

  • *
  • Viestejä: 87
Vs: .22lr tähtäin (halpa mil-dot)
« Vastaus #478 : Helmikuu 15, 2020, 15:37 »
Kyllä tuo valitettavasti haisee. Mainostelee tuotteiden ovh:ta 4x sen mitä itse tilaamalla saisi. Kehuu jenkkimerkiksi eikä korjaa mitenkään putkien olevan kiinatavaraa. Kehuu suureen ääneen antavansa jalat ilmaiseksi mukaan vaikka kuuluvat ne myös kiinapaketteihin. Lisäksi myy yksityisenä Torissa vaikka on "virallinen maahantuoja".

Varmasti Vector on hintaansa nähden hyvä putki, ei tosin ko. myyjän hintaan.
Nojoo, tuo kannattaisi melkein selvittää, että onko maahantuoja vai ei. Onkohan laillista huijata jos ei olisikaan?

Poikanen

  • *
  • Viestejä: 346
Vs: .22lr tähtäin (halpa mil-dot)
« Vastaus #479 : Helmikuu 15, 2020, 17:50 »
Mikä on maahantuoja? Eikö se ole se, joka nuo maahan tuo ja hoitaa tullit vai kuuluuko siihen jotain muutakin?