Main Menu

sako trg-22

Aloittaja finnfolw, marraskuu 28, 2005, 11:22

« edellinen - seuraava »

VP

Itse en ole käynyt ensimmäistäkään ta-kurssia.Tarkka ampuja 2 kirjaa olen lukenut ja tietty näitä sivuja.Olen huomannut että vaikka ampuisi miten pientä kasaa pöydältä,niin vaikeus tulee siinä,kun koitan bibodi tuelta ampua radalle tullessa ensimmäiset laukaukset tarkasti tiettyyn pisteeseen.En sitäkään paljoa ole koittanut,ehkä se parisataa kuulaa.Nyt olen saanut tuota sivu hajontaa vähennettyä aika mukavasti,kun muistaa vaan tarkistaa että asetta ei tarvii väkisin vääntää mihinkään suuntaan kun ottaa kohteen ristikkoon.

Sitten kun on hyvä asento niin siihen vielä hyvä laukaisu,siitä kai se lähtee.

Ja sitten tulee ne tuulikorjaukset vielä pidemmillä matkoilla....ja etäisyyden arviointi....opiskeltavaa riittää.

JpL

En minä ole tehnyt mitään vertausta Zelesnyyn...

Olisi varmaan parempi, jos nämä 3-5 lks sarjojen ampujat minä mukaanlukien siirtyisimme Erällä.net:in metsästäjäfoorumille. Tarkka-ampujat mitoittavat käynnin ja muutenkin vermeet niin eritavalla kuin me muut, joten siitä ei tule mitään muuta kuin keskitettyä ja hyödytöntä kahtiajakoa. Vähän sama kuin yrittäisi sekoittaa savea ja rautaa keskenään.

Kyllä uudella TRG 22:lla ampuu sen 5 laukausta 25mm kasaan 300 metriltä - riippi vähän aseesta ja patruunasta ja vielä enemmän ampujasta.

VP: Huippuhieno kasa, todella. Mulla ei pysy käsi vakaana kuin korkeintaan sen 5 laukausta ja se on siinä.
- \"Olen halunnut tehdä elämässäni vain kolmea asiaa: Kirjoittaa, metsästää, ja rakastaa.\"

finnfolw

Mitäs pahaa siinä on jos Suomen Armean virallisesta tarkuus kiväärin tarkuudesta keskustelaan. pitäähän aseen maine palauttaa jos sitä on vääristelty.

JPa

PV:llä on käytössä TRG-42 eikä suinkaan 22. Kaliberissa on "lievä" ero..  :roll:

-J-
Kuulkaa korpeimme kuiskintaa..

Poikma

PV:llä on TRG-22 ja varmaan TRG-21:kin ainakin kilpailukäytössä.

TRG-42 (8.6 TKIV 2000) on TA-kiväärinä.

JPa

Ok, kiitos valaisusta. Kilpa-aseista en tiennyt, näin TA-Au:n ominaisuudessa kiinnostaa vain "työkalut"..  :wink:

-J-
Kuulkaa korpeimme kuiskintaa..