Kiväärin valinnan vaikeutta

Aloittaja The Eye, elokuu 19, 2013, 17:56

« edellinen - seuraava »

tko

T3 koneiston vaihtaminen onnistuu toki, mutta valikoima ei ole mahdottoman suuri. Jos pelkkä "hyvä laukaisu" riittää niin vaihtoehto löytyy. Oman räpyläni kudokset ovat asemoituneet siten, että itse liipaisun geometria olisi ollut kehittämisen kohteena mutta tähän ei internetin syövereistä ole vielä putkahtanut mitään tuotantoon asti edennyttä. Toistaiseksi ratkaisuna onkin siis ollut vakiokoneiston pintojen kiillotus, liipaisimen jousen vaihto kevyempään sekä vakioliipaisimen "koukun" kulman hienovarainen viimeistelysäätö vasaralla.

Äänenvaimentimeksi omalle Teekolmoselle tuli Brügger&Thometin malli SD-988049 johon olen ollut erittäin tyytyväinen.

The Eye

Hyvä, sillä kyllähän T3:sesta kuti ravistamalla lähtee, kuten muistakin. Mutta mikäli sitä voipi helpottaa hyvällä laukaisukoneistolla... Hmmm, minulle kiitos.

Trg, olet hyvin lähellä. Sauer, Stayer, Blaser, AI varmasti  ovat huippua, mutta saatavuus suomessa kehno.Jännä juttu olen tätä viritellyt vuosia, nyt kun oikea päätös pitäs tehdä. Ei malta odottaa... Ikäpolveni tunnusmerkit: kaikki valmiina heti! :?

Mutta totuuden nimissä, pinkan paksuus ei riitä noihin muihin.

Olisiko se TRG? Pääsisi pölläyttämään savut vielä tänä syksynä.

Ärmätti

Ei se laukasu enään trg:stä paljoa parane ns kenttäkelposessa tehdas aseessa. Toki ei T3 Tikan laukasussakaan mitään vikaa ole ja sen voi keventää sinne 1kg luokaan. Hyvän tuen päältä ammuttuna sillä laukasukoneistolla ei niin suurta vaikutusta ole lopputokseen. Jos oikeesti haluaa sitten hyvän laukasun niin kannattaa katsoa aivan eri tyyppisä aseita, (Bleiker, Tanner, FWB, Ansu, ja erityisesti G&E)

LSa

Mites itselataava?

Aake1

Lainaus käyttäjältä: LSaMites itselataava?

Harvassa taitaa olla TA käyttöön soveltuvat itselataavat 300WM pyssyt.

The Eye

Itselataavaa en kaipaa.

Ja kilpa-aseet ovat tietenkin asia erikseen. Mutta nyt on tarkoitus hankkia  TA/metsästys ase.

mika

Menet nyt laitokselle koska kaliberi ja toimintatapa on selvillä. Sitten lupa kädessä kauppaan ja ostat sen pyssyn. Turha asiasta kovin monimutkaista on tehdä, tai jos haluaa niin netissä se onnistuu helposti.

Jos asetta ei tarvitse raahata kovin metsässä ja rahat riittää niin TRG:n ostoon.
CHAIRBORNE - USB Troop

The Eye

Oikein.

Lupa on kädessä, henkinen päätös on tehty aseen suhteen.

-> Perjantaina hyvin varusteltuun alanliikkeeseen. Ruvetaan viemään asiaa eteenpäin.

Ärmätti

kyllähän värin valinta vielä viikon mietityttää  :D

K.Helin

Siis häh, Ferrarit on punaisia ja TRG:t vihreitä. Eikö se ole ihan selvä asia?  :)

Ärmätti

on niitä kylillä nähty keltasiakin ferrareita  :D

PikkuBee

Ja musta TRG.

JKontturi

Musta trg on jo niin pahaa kerettiläisyyttä että inkvisitio on oven takana heti seuraavana arkipäivänä. :twisted:

PL

Vihreessä on vahvempi ja painavampi tukki.

The Eye

No Ny

Ensi viikolla pitäisi TRG saapua.

Ja otin sitten sen vihreän, välttääkseni pahat katseet.