Main Menu

JO-KI

Aloittaja Maantiekiitäjä, helmikuu 11, 2011, 20:35

« edellinen - seuraava »

260

Ei kai tuollaiseen kannata tyytyä? Jos asiat ei hoidu puhumalla sepän kanssa niin voihan ottaa yhteyttä kuluttajansuojaan..

Kusetettuhan tuossa selvästi on.
<t></t>

Finnfire

Se ois pitänyt tehdä jo heti työn jälkeen, mutta kun ei tajunnut. Ja sen lisäksi miten todistat kun paperilla ei ole mitään. Tulipahan sekin opittua kantapään kautta, että aina kaikki paperille ja puumerkit alle.

Ottakoon ne opiksi, jotka eivät vielä ole kotimaisten seppien kanssa asioineet. :!:

260

Minäkin olen muutaman piipun sepillä vaihdattanut ja menetellyt seuraavasti: Soitto sepälle ja suullisesti sovittu mitä

tehdään, aikataulut ja hinnat. Sitten olen laittanut aseen mukaan vielä saatteen mitä on sovittu jne. Näin on ainakin

toistaiseksi saatu mitä on tilattu..
<t></t>

T.T.Y

Jos ei kuitenkaan nyt muodosteta turhan negatiivista kuvaa suomalaisista sepistä.

omallakohtaa pariinkertaan tullut kämmi sepän toimesta mutta on saatu selvitettyä puhumalla ja suomalaisella rehellisyydellä.

vaikka välillä näitä kämmejä voi sattua kenelle tahansa, niin todettakoon että asialleen omistautunut suomalainen aseseppä ei häviä esim sveitsiläiselle tai amerikkalaiselle sepälle.

molemminpuolista huolellisuutta vain peliin niin kaikki on onnellisia.

plussat myöskin täältä jaloselle ja kinnuselle, yleensä sydäntälämmittävää työtä ja jos jotain ongelmia on joskus ollut niin ne on korjattu.

jos työssä on jotain sanottavaa, sanotaan se sepille asiallisesti eikä mennä ns "raamit kaulas" nostamaan miestä naulakkoon.

T.T.Y

AMa

Tottakai aina sopimus hintoineen ja töineen s-postilla ja printti mukaan jos ase lähtee sepälle.

Kinnuselta olen tilannut 2 piippua pesityksen kera, eikä ole laadusta valittamista. Melko kallista kyllä. Mutta myös nopeaa, yleensä viikko - pari.

uolevi

Jaloselta otin pari toimitusta, toisessa ( 6mmBR) oli patruunapesä sivussa piipun keskilinjasta.

Kinnusta olen sen jälkeen käyttänyt noin kymmenen kertaa ja yli vuosikymmenen ajan. Käytän edelleeen aina kun suurta tarkkuutta ja asiantuntemusta vaativaa asesepintää tarvitsen. Työn laatu on erinomaista mutta unohdellut/sekoittanut asioita pari kertaa.

Rehellinen ja erittäin kunnianhimoinen työnsä laadusta.

Pidän täysin absurdina, että hän olisi yrittänyt jollain tapaa taloudellisesti kusettaa asiakasta, saati sitten ottaa kahden tarvikkeen hinnan yhdestä.

J-MS

Onhan tuo Jouko varmasti kasa-ammuntapeline suhteen suomen kärki valio aseseppiä.

Harva mies on saanut yhtä paljon mainetta kuin jokke.

Mutta nettisivut kaipaisi kipeästi päivitystä tälle vuosituhannelle :D