Kirjoittaja Aihe: Mistä Barnes -metsästysluodit saa edullisimmin?  (Luettu 3492 kertaa)

Y-P

  • *
  • Viestejä: 304
Mistä Barnes -metsästysluodit saa edullisimmin?
« : Lokakuu 21, 2008, 15:09 »
Eli hakusissa on koeammuntoja varten .338 TSX , Tipped TSX ja MRX -murkulat (225 ja 250 grain, painavimmat vaihtoehdot mitä on saatavilla), about 50-100kpl lajiansa. Noista parhaan käynnin saavuttava sitten ehkä tulevaisuudessa omaan "sarjatuotantoon". Kertokoon viisaiden(?) raati kenen puoleen kannattaa kääntyä jos ei halua Midwayn hintoja maksaa..
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »
-Y-P-

JRu

  • *
  • Viestejä: 1.075
Re: Mistä Barnes -metsästysluodit saa edullisimmin?
« Vastaus #1 : Lokakuu 21, 2008, 15:21 »
Rohkeimmat tilaavat http://www.reloading.fi :stä, itselle riitti yksi huono kokemus heti liikkeen perustamisen aikoihin, sain tilaamani tavaran parin puhelun ja parin sähköpostin jälkeen. Olin yhteydessä yritykseen sitä mukaa kun edellinen "varmasti" toimitusaikalupaus meni umpeen. En ole sittemmin asioinut ja muutenkin vierastan useimpia nettiliikkeitä jotka eivät pidä omaa varastoa, vaan ottavat pokalta etukäteen rahat pois, pistävät katteen taskuun ja tilaavat lopuilla sitten tuotteen -- joka saapuu sitten joskus. Mitäpä sitä hosumaan kun rahat on jo saatu...



Wanhan ajan hyvää palvelua ihan oikeassa liikkeessä tarjoaa Juhani Sinisalo oy, yksi myyjistä on TA- killan jäsen ja useampikin on entinen Sakon työntekijä. Eivät ole siis mitään tavan kassaneitejä vaan asiaan perehtyneitä ase- ja metsästysharrastajia. Disclaimer: Ei ole sitten minun vikani jos paikka alkaa tuntua toiselta kodilta ja aina tarttuu "jotain pientä ja tarpeellista" mukaan... OVH- hinnat webbisivulla saattaa aiheuttaa hengenahdistusta mutta jos ei ole ihan pelkkä renkaanpotkija niin aika nopeasti sieltä alkaa tippua kanta-asiakasalennuksia. Joka tapauksessa, heillä on hyllyssä mm. tonnin aski .338 300gr SMK:ta sun muuta mukavaa, sinne kannattaa soittaa aina ensimmäisenä kuula-asioissa.



Huom. En saa pennin jeniä kyseisen kiskan kehumisesta, olen pelkästään tyytyväinen asiakas.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »

J-P

  • *
  • Viestejä: 30
Re: Mistä Barnes -metsästysluodit saa edullisimmin?
« Vastaus #2 : Lokakuu 21, 2008, 16:35 »
Lainaus käyttäjältä: "JRu"
Rohkeimmat tilaavat http://www.reloading.fi :stä, itselle riitti yksi huono kokemus heti liikkeen perustamisen aikoihin, sain tilaamani tavaran parin puhelun ja parin sähköpostin jälkeen.


Itse olen nyt odotellut tavaraa reilut 2kk. kolmeen otteeseen olen yrittänyt ottaa putiikkiin yhteyttä sitä saamatta. Että sellanen firma, onneksi älysin ottaa postiennakolla.... Sinänsä aika hyvä takin kääntö, alkuvuodesta tilasin latausprässin, holkit(joutupa vielä tilaamaan kun ei ollut "hyllytavaraa") sun muuta kivaa(noin 300€) ja tavara tuli sovitusti.



Silloin vastasivat nopeasti mutta nyt ei edes vastaa viesteihin, tuntuu että putiikki on nurin tai jotain. No, tänään lähtee tilauksen peruutusviesti menemään. Saan luodit itsekkin tilattua saksanmaalta(mistä nuokin ne tilaa...), ja veikkaan että tulee nopeammin mitä ne olisivat tuolta tulleet.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »

Y-P

  • *
  • Viestejä: 304
Re: Mistä Barnes -metsästysluodit saa edullisimmin?
« Vastaus #3 : Lokakuu 21, 2008, 19:31 »
Vai tuollaista toimintaa reloading.fi :llä, kiitos varoituksesta. Sinisalo olikin mulla tiedossa. Mitenkäs tuo saksanmaan suunta? Josko joku parempi googlaaja tai tavaraa itse sieltäpäin tilannut osaisi kertoa..
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »
-Y-P-

psk123

  • *
  • Viestejä: 72
Re: Mistä Barnes -metsästysluodit saa edullisimmin?
« Vastaus #4 : Lokakuu 21, 2008, 22:33 »
http://www.unlimitedammo.fi/338-339.htm

Palvelu on pelannu ainaki mulle älyttömän hyvin
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »

Chillie

  • *
  • Viestejä: 142
Re: Mistä Barnes -metsästysluodit saa edullisimmin?
« Vastaus #5 : Lokakuu 22, 2008, 14:53 »
Itse hankin koe erän Noslerin Accubondia 250 grainisena .338 LM:a varten. Luoti muistuttaa erittäin paljon Lapuan Scenaria.. BT tosin puolta lyhyempi, mutta odotan mielenkiinnolla pitkänmatkan kokeita, ja terminaaliballistista koetta jostakin 400m märkään paperiin..

Tulen postaamaan infoa, jahka sitä on jakaa..



S
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »

Y-P

  • *
  • Viestejä: 304
Re: Mistä Barnes -metsästysluodit saa edullisimmin?
« Vastaus #6 : Lokakuu 28, 2008, 14:34 »
Lainaus käyttäjältä: "Chillie"
Itse hankin koe erän Noslerin Accubondia 250 grainisena .338 LM:a varten.


Mistäs noita ostit ja mihin hintaan?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »
-Y-P-

Lahtis

  • *
  • Viestejä: 196
Re: Mistä Barnes -metsästysluodit saa edullisimmin?
« Vastaus #7 : Lokakuu 28, 2008, 15:59 »
Miten olette saaneet Barnesin kuulat käymään? Onko kellään kokemuksia MRX-BT:stä missään kaliipereissa/painoissa? Heräsi halu kehitellä keskipitkänmatkan(max 300m) metsästyslatausta, kun tuli viikonloppuna yksi vähän vaille 300m holli.



/Antti
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »
Invisible souls..........leave .308 holes.