Mielipiteitä mm. Nightforcen putkista kaivataan

Aloittaja ArtoR, elokuu 14, 2008, 15:15

« edellinen - seuraava »

ArtoR

Menee topicin ulkopuolelle. Alunperin mulla oli ajatuksena tilata NF putki Jenkeistä.

Aloin ihmettelemään asiaa kun kysyin muita mildot-kiikareita Suomen Midwaystä. Ne sanoi, ettei niillä ole vientilupaa Jenkeistä,

eikä tällöin Suomen valikoimissa niitä ole.

Samantien kysyin OpticsPlanetista ja tämmönen vastaus tuli:

"Thank you for your interest in our products. We do apologize, however, at

this time export of any weapon accessories outside of the United States is

restricted to US Military and other agencies of federal government. Due to

very heavy export restrictions, items such as riflescopes, red dot sights,

laser sights, bore sights, holsters, tactical lights, and other related

weapon components or weapon sight components cannot be shipped overseas to

any country. For more information on our export policy, please refer to the

following site http://www.opticsplanet.net/export.html">http://www.opticsplanet.net/export.html"

Uurgh. Olin meilaillut niiden kanssa aiheen tiimoilta jo muutamia kertoja, eivät maininneet asiasta vasta kun erikseen kysytään!

Miten ihmeessä niitä sitten on ylipäätään mahdollista saada Suomeen? Suomi-maahantuojan on täytynyt hankkia luvat ja lisenssit...

pyrjovuo

Kävin USA:ssa Chicagon lähellä parissa aseliikkeessä, nekään ei myyny yhtään mitään ulkomaalaiselle, vaikka olisit työluvilla maassa. Ei edes haulikon patruunaan laitettavaa paffi tulppaa. Ei sitten mitään. Se on 9/11 kiristäny sen touhun äärimmilleen.
Белая смерть

pyrjovuo

Ei nuo finnaccuracyn hinnat nyt niin pahoja ole. Niihin ei tosiaan enää mitään tulleja tule.
Белая смерть

mpasanen

Mulle tupsahti hiljattain jenkeistä nxs pikkusarjalainen 2,5-10x mildot mrad/zerostop-torneilla SPR:n päälle. Kyllä sieltä vielä tavaraa saa, ei varmaan juuri siitä ensimmäisestä paikasta mistä kysyy. Säästöä tuli kotimaan hintoihin ~400e(+ mrad/zero stop

kaupan päälle ;-) ) . Olisin mielelläni tämän kotimaasta hommannut muttei ollut tarjolla kuin moa/tuumasilla kökkösäädöillä.

Tavaran vaikeaan saatavuuteen voi vaikuttaa lisenssisopan lisäksi Nightforcen halu myydä putkia vain valtuutettujen jakelijoiden kautta ulkomaille(nightforce on erikseen kieltänyt jenkkijakelijoita myymästä putkia ulkomaille) . Minulle putken toimittanut taho kielsi ottamasta yhteyttä mahdollisissa takuuasioissa Suomen myyjiin etteipi tule sormille.

Also, please remember that any Nightforce scope purchased from us must be returned to us for repairs. The importer for your country will not help you and will complain to Nightforce that US dealers are exporting to your country. :?