KUVIA KIVÄÄREISTÄ

Aloittaja KRG, joulukuu 28, 2024, 22:37

« edellinen - seuraava »

J-MK

Lainaus käyttäjältä: Mecarenze - helmikuu 17, 2025, 13:44Otin itseäni niskasta kiinni ja väänsin uudet maalit tikan pintaan

ValtsuYou cannot view this attachment.You cannot view this attachment.

Hyvältä näyttää. Saisko noista väreistä nimet/koodit?

Mecarenze

Lainaus käyttäjältä: J-MK - maaliskuu 06, 2025, 19:05Hyvältä näyttää. Saisko noista väreistä nimet/koodit?

Foscon maaleja kaikki,
Vihreä = DDR Green sävytetty coyotella
Ruskea = Coyote
Hiekanruskea = WH. Dunkel Gelb sävytetty coyotella

Valtsu

Jokkeri

Perus setti. 6.5CM - 338.LM.

Falconi

You cannot view this attachment.

JussiJii

Tälläinen Saksalais-Ruotsalais-Suomalainen-Amerikkalainen kokonaisuus nyt tästä ruoskasta sitten lopulta tuli

KRG

Maailman tarkin, vakiopiippuinen Tikka ::)
Runkona KRG Whiskey-3 PRO.
6 x 5 laukausta, joista 5 x 5 oli peräkanaa, keskiarvo oli 0.365 MOA.
Videota tulee jossakin vaiheessa.
T3 Varmint .260Rem ja 8g Scenar N160 ruuti keskiarvo kyydit kasille 900 m/s.

saku_s-t

Ikinä ei ole vielä tukit jääneet orkkis väriin eikä jäänyt nytkään

Lähetetty minun CPH2581 laitteesta Tapatalkilla

Winsu

Tikka T3x Super varmint 300 win mag. Peuralan piippu 730mm ceracotattuna. Delta stryker HD 4.5-30x56 kiikari. Spuhr pikajalka. APW Carbon X hiilikuitutukki. OTK-MBC suujarru. Atlas PSR bipod. Juuri sisäänammuttu ja vasta ensimmäisä laakia 1000m ammuttu. Hieno se on  8)  Hieman S&B nalliongelmia oli ja hieman hämmentävää käyntiä tietyillä latauksilla, mutta väläytteli käyntiä kyllä melko kiukkuisillakin lähdöillä(980m/s), että testit jatkukoon.

J-MK

Lainaus käyttäjältä: Winsu - syyskuu 07, 2025, 22:41Tikka T3x Super varmint 300 win mag. Peuralan piippu 730mm ceracotattuna. Delta stryker HD 4.5-30x56 kiikari. Spuhr pikajalka. APW Carbon X hiilikuitutukki. OTK-MBC suujarru. Atlas PSR bipod. Juuri sisäänammuttu ja vasta ensimmäisä laakia 1000m ammuttu. Hieno se on  8)  Hieman S&B nalliongelmia oli ja hieman hämmentävää käyntiä tietyillä latauksilla, mutta väläytteli käyntiä kyllä melko kiukkuisillakin lähdöillä(980m/s), että testit jatkukoon.

Mikähän on värin nimi tuossa piipussa? Sävy ja mattapinta näyttää just hyvältä.

Winsu

Lainaus käyttäjältä: J-MK - syyskuu 08, 2025, 11:43Mikähän on värin nimi tuossa piipussa? Sävy ja mattapinta näyttää just hyvältä.

Mä en tarkalleen muista. Tungsten on super varmintin orkkis väri, mutta tätä ei ollut saatavilla ja tämä minun hyväksymänä vaihdettiin "vastaavaan". Yleisessä käytössä on jokin toinen sävy joka hyvin lähellä sitä tungstenia. Mulla on aseutran vaimennin joka myös tilattu tungsten sävyssä ja lähempänä se tätä uuden piipun väriä on, kuin tuota lukkorungon väriä.

Oon kyllä tyytyväinen vaikkei täysin samaa sävyä olekkaan. Juuri matta pinta ja tekee kyllä tehdasaseen ulkonäön tuo pinnoitus.

KRG

saku_s-t

Tuli se T1x tähänkin taloon Piiputusta vaille valmis paketti alkaa olemaan

Lähetetty minun CPH2581 laitteesta Tapatalkilla

rum

Lainaus käyttäjältä: Winsu - syyskuu 07, 2025, 22:41Tikka T3x Super varmint 300 win mag. Peuralan piippu 730mm ceracotattuna. Delta stryker HD 4.5-30x56 kiikari. Spuhr pikajalka. APW Carbon X hiilikuitutukki. OTK-MBC suujarru. Atlas PSR bipod. Juuri sisäänammuttu ja vasta ensimmäisä laakia 1000m ammuttu. Hieno se on  8)  Hieman S&B nalliongelmia oli ja hieman hämmentävää käyntiä tietyillä latauksilla, mutta väläytteli käyntiä kyllä melko kiukkuisillakin lähdöillä(980m/s), että testit jatkukoon.

Pisti silimään tuo Deltan tähtäin,mitäpi tykkäät? näkyy olevan Gen 2ja 3:sta myynnissä mitä eroja nois on?