Kiväärin petaus Oulun alue

Aloittaja jolokkana, elokuu 25, 2019, 09:50

« edellinen - seuraava »

jolokkana

Morjens
Missä Oulun alueella onnistuisi petauksen teettäminen varmasti hyvin. Kokemuksia siis ollaan vailla,eikä etsitä halvinta vaan parasta 😀

psk123

Tehnekkö Tervonen enää Kestilässä http://www.markkutervonen.fi/

Hietala

Lainaus käyttäjältä: psk123 - elokuu 25, 2019, 20:49
Tehnekkö Tervonen enää Kestilässä http://www.markkutervonen.fi/
Ei ainakaan minulle toimitetussa tukissa ollut minkäänlaisia kriteerejä täyttävää petausta. Tukki sinänsä on hyvä
<t></t>

psk123

Hietala

Lainaus käyttäjältä: psk123 - elokuu 25, 2019, 21:59
Tilasitko petauksella?
Niin, tilasinko...? Raudat piti toimittaa petausta varten.
<t></t>

jolokkana

No joo en Tervoseen nyt yhteyttä saanut,niin pitää kokeilla tuota Oulun asepajaa. Olen siellä joskus kierteen teetättänyt ja se oli ainakin onnistunut. Pilaripetauksesta oli sitä mieltä,ettei se hyödytä tuommoisessa aseessa (tiedä sitten). No olen maksava asiakas ja aion asiasta vielä kasvotusten keskustella.

Koheltaja

Kaikissa puutukeissa pilaripetaus on hyödyllinen, pilarit voi tehdä metallista tai petausmassalla. Komposiitti tukit on sitten asia erikseen eikä niissä välttämättä tarvitse pilareita, näissäkin on poikkeuksia.

Kylätason ampuja

psk123

Lainaus käyttäjältä: Hietala - elokuu 26, 2019, 06:45
Tilasitko petauksella?

Kait kysyit miksei tehnyt?

Koheltaja

Tervonen varmaankin tehnyt puolikkaan teelusikallisen annoksella kevytpetauksen jos ei ole täyttänyt mitään petauksen kriteereitä. Aika normi juttu monella kaupallisella petaajalla, yleensä hinta on petauksen mukainen.
Kylätason ampuja

Hietala

Lainaus käyttäjältä: psk123 - elokuu 26, 2019, 18:22
Lainaus käyttäjältä: Hietala - elokuu 26, 2019, 06:45
Tilasitko petauksella?

Kait kysyit miksei tehnyt?
Sen verran avaan juttua lisää, että vakuutusyhtiö korvasi minulle tukin - 200€ pöljän pojan omavastuuta. No, kun sitten viimein sain pelivälineen käsiini, niin kampe piti saada hipihipi käyttöön. Petaus oli sen verran heikkolaatuinen(siis tismalleen Koheltajan kuvailema), että olin täysin vakuuttunut ko. valmistajan petaustyön jäävän selvästi alle vaatimustasoni myös uusintakierroksen jälkeen. Ei hotsittanu odotella paria-kolmea lisäviikkoa, joten raapasin pehmeät pikaepoksimössöt pois, puuta pois ja uudet kurat lisävarusteineen sisään. Aikaa mokomaan meni 2 vrk, rahaa 2 x postimaksujen verran ja tiedän millainen petaus aseessani on!
<t></t>

psk123

Minulle Markku on kyllä tehnyt hyvän petauksen

jolokkana

Lainaus käyttäjältä: psk123 - elokuu 27, 2019, 06:22
Minulle Markku on kyllä tehnyt hyvän petauksen

Tekikö normi vai pilaripetauksena?
Tuntuu ettei Oulun alueelta löydy pilaripetauksen tekijää mistään.....joutuu varmaan tyytymään normipetaukseen.

jsr85

<t></t>

psk123

En muista kumpi, tutkin viikonloppuna.

Tuolla olisi tekijä http://www.trueaim.fi/verkkokauppa/ , hinta >  Kiväärin tukin pilaripetaus 180€ (Pilarit valmistetaan erikseen asennuksen yhteydessä)

jolokkana

Lainaus käyttäjältä: jsr85 - elokuu 27, 2019, 16:32

Lainaus käyttäjältä: jolokkana - elokuu 27, 2019, 11:20joutuu varmaan tyytymään normipetaukseen.

Tai tekee itse

JR

Sehän se ois😎,mutta nyt ei riitä vain aika kaikkeen ja pitäis samalla tuo petaus opetella.... Talvella tod.näk sen jollakin hirviväljällä harjoittelen.