Main Menu

.

Aloittaja sakkesn77, syyskuu 17, 2018, 11:48

« edellinen - seuraava »

Ippe69

Lainaus käyttäjältä: jartsu post_id=94028 time=1537200358 user_id=55
Jaa, melko jyrkkä mielipide. Minkäs merkin luulet sitten parantavan asiaa. Sama ongelma voi ilmaantua muillakin. Mee vaihtaa se, Et ole ainoa joille Sako vastailee tuolleen, Lapua on kuitannut luoti valituksetkin aikoinaan, joten samaa diipadapaa joka paikassa. Eihän heidän ammatti taitoa sovi arvostella.

Mulla ainaki on vähän erilaisia kokemuksia. Lapualle reklamoin luodin(naturalis) huonosta käynnistä, niin lähettivät laatikon tehdaspanoksia ja laatikon vanhemman mallin luoteja kokeiltaviksi. Ei se tuotetta korjaa, mutta jää siinä firmasta ihan eri mielikuva. Ja voin myydä ne jollekin, jonka aseessa ne toimii.

Ja vasta ostettu CZ lähti juuri sepälle huonon käynnin takia. Lopputulos on vielä auki, mutta kyllä sepällä oli selvät suunnitelmat aseen korjaamiseksi. Ja siihen suunnitelmaan ei kuulunut ampua niin kauan, että saa riittävän kasan.

Tuntuu tuo sakon takuuasioiden hoito näitä juttuja lukiessa aika heikolta. Jos he laittaisivat suosiolla uudet raudat, se olisi halpa hinta maineen säilymisestä. Potentiaalinen aseen ostaja nykypäivänä menee yleensä ensimmäisenä nettiin lukemaan kokemuksia aseista, näitä juttuja kun sattuu muutama silmään niin merkki vaihtuu helposti.

Sir Mouse

[/quote]

Mulla ainaki on vähän erilaisia kokemuksia. Lapualle reklamoin luodin(naturalis) huonosta käynnistä, niin lähettivät laatikon tehdaspanoksia ja laatikon vanhemman mallin luoteja kokeiltaviksi. Ei se tuotetta korjaa, mutta jää siinä firmasta ihan eri mielikuva.

[/quote]

Mulla ainaki on vähän erilaisia kokemuksia. Lapualle reklamoin luodin(naturalis) toimimattomuudesta (hirven karvat vaan pölisi kun kuula kävi kylkeen), niin ampuivat koko lähettämäni laatikon tehdaspanoksia ja sanoivat ettei tuotteessa ole vikaa. Ei tämä toiminta tuotetta korjaa - jää siinä firmasta kyllä tietynlainen mielikuva.

jartsu

Naturalis 11.7g minäkin reklamoin Lapuaa. ei auennut, ei edes paperi testissä. laitoin 10 kuulaa sinne, heittivät roskiin, kun sitten kysyin, ni ovat kuulemma testanneet tarpeeksi, jotta tietävät. Kun sitten kysyin että laittakaa ne 10 kpl ees takas(1€ kpl) ni sitten laittoivat 50kpl lootan, jotka meni kiertoon. Tunnen kuitenkin tuon luodin kehittäjän, se kuula oli raaka-arska ja sen luodin oikea lämmittäminen oli kyseisen kuula A&O.

Myös sakon 22-250 oli sakolla mitattavana kun ei vakaantunut 3.6g Lapua FMJ. Väittivät että on 14", no olihan se mun mitattuna myös, tosin 14.3" nousulla, sen mittasi myös Jalonen ja sekin pääsi +14" nousuun, mut koitas sakolta uutta piippua. No toimihan se tuota 3.6g kepeimmillä ja lyhyemmillä, teetätin sitten Jyrillä 12" putken, johan alko kulkee ja osuu.

Ippe69

Lainaus käyttäjältä: "Sir Mouse" post_id=94054 time=1537344030 user_id=6220

Mulla ainaki on vähän erilaisia kokemuksia. Lapualle reklamoin luodin(naturalis) huonosta käynnistä, niin lähettivät laatikon tehdaspanoksia ja laatikon vanhemman mallin luoteja kokeiltaviksi. Ei se tuotetta korjaa, mutta jää siinä firmasta ihan eri mielikuva.

[/quote]

Mulla ainaki on vähän erilaisia kokemuksia. Lapualle reklamoin luodin(naturalis) toimimattomuudesta (hirven karvat vaan pölisi kun kuula kävi kylkeen), niin ampuivat koko lähettämäni laatikon tehdaspanoksia ja sanoivat ettei tuotteessa ole vikaa. Ei tämä toiminta tuotetta korjaa - jää siinä firmasta kyllä tietynlainen mielikuva.

[/quote]

Saitteko sitä hirveä? Se, ettei hirvi kaadu vaikka ammutaan, ei vielä kerro luodin toiminnasta mitään. Jos hirvestä kaivetaan avautumaton luoti, tai haavakanavasta näkee että on menny terävänä läpi, niin voidaan puhua luodin toimimattomuudesta.

Toki asiallista olisi vähintään lähettää uusi rasia tilalle, tai vaikka megaa jos luotto natuun on menny.

Jartsu ehtikin kirjoittamaan tässä välissä. Tuossa on jo selkeää näyttöä viallisesta luodista.

Varmaan minäkin siirryn ttsxään hirvenpyynnissä, mutta en täysin vaihda merkkiä.

jartsu

Lainaus käyttäjältä: Ippe69 post_id=94058 time=1537350244 user_id=6915

[/quote]

Saitteko sitä hirveä? Se, ettei hirvi kaadu vaikka ammutaan, ei vielä kerro luodin toiminnasta mitään. Jos hirvestä kaivetaan avautumaton luoti, tai haavakanavasta näkee että on menny terävänä läpi, niin voidaan puhua luodin toimimattomuudesta.

Toki asiallista olisi vähintään lähettää uusi rasia tilalle, tai vaikka megaa jos luotto natuun on menny.

Jartsu ehtikin kirjoittamaan tässä välissä. Tuossa on jo selkeää näyttöä viallisesta luodista.

Varmaan minäkin siirryn ttsxään hirvenpyynnissä, mutta en täysin vaihda merkkiä.

[/quote]

Oma kokemus on 15v sitten. sen jälkeen ei 11.7g ole ollut vaa 0.30 kal se on kai 11g joka ei vakaannu 12" kunnolla.

jartsu

Lainaus käyttäjältä: Ippe69 post_id=94058 time=1537350244 user_id=6915

[/quote]

[/quote]

Oma kokemus on 15v sitten. sen jälkeen ei 11.7g ole ollut vaa 0.30 kal se on kai 11g joka ei vakaannu 12" kunnolla.

Ippe69

11 grammaisiakin on kahta mallia. Uudempi on tunnuksella N558, joka ei minulla toiminut. Ja on juurikin 12" nousulla. Nyt lähettivät vanhempaa samanpainoista, en tosin muista sen tuotekoodia. Enkä ole ehtinyt testaamaan.

jartsu

N558 ja N518

MIG

Minulla lähti maanantaina kiikari Sakolle takuukorjaukseen ja nyt(torstaina) tuli päätös "uusi tilalle".

Empä voi moittia.

MIG

LSa

Poistettu pari turhaa henkilökohtaisuutta.