Kirjoittaja Aihe: Tikka T1x  (Luettu 125140 kertaa)

JoensuunSAR

• *
Vs: Tikka T1x
« Vastaus #300 : Huhtikuu 13, 2019, 10:32 »
Tässäpä herroille kuvia 8)

parhis

• *
« Vastaus #301 : Huhtikuu 14, 2019, 12:41 »
Tänään kävin taas puolenkymmentä eri patruunalaatua napsuttelemassa.

Cci v-max kävi 7ls semmoiseen 13mm nippuun, mutta 3 laakia levitti kasan päälle 20mm..

Cci vnt kävi noin 25mm nippuun. Muut federalit ja winsut yms roiskivat päälle 30mm läjiä.

Nesmit

• *
« Vastaus #302 : Huhtikuu 15, 2019, 08:54 »
Joku kyseli joskus minkä korkuinen jalusta sopii 56mm millin etulinssin kanssa?

Itsellä 20MOA picatinny ja siinä SPUHR 3001 jalusta (30mm korkea):  https://aijaa.com/eATQ8r

Honkila

• *
« Vastaus #303 : Huhtikuu 19, 2019, 14:58 »
Tänään kävin taas puolenkymmentä eri patruunalaatua napsuttelemassa.

Cci v-max kävi 7ls semmoiseen 13mm nippuun, mutta 3 laakia levitti kasan päälle 20mm..

Cci vnt kävi noin 25mm nippuun. Muut federalit ja winsut yms roiskivat päälle 30mm läjiä.

Omien kokemusten mukaannuo kärpäset johtuu 17hmr paukuissa suurista lähtönopeusvaihteluista. Voi olla jopa 50m/s sekunnissa nopeampi, niin nakkaa pari senttiä erilleen peruskasasta.

ragetti

• *
« Vastaus #304 : Huhtikuu 19, 2019, 16:11 »
Sopiiko tuo KRG Bravo T1X versio perus T3 tikkaan? Eli voiko vaihdella ison kiväärin ja piekkarin välillä?

heikkiv

• *
« Vastaus #305 : Huhtikuu 28, 2019, 11:59 »
Testit jatkuu ja vähän mysteeri tämän homerin käynti vielä on. Ei oikeen minkäänlaista kasaa saanut kun pystyharjonta oli niin iso... siihen asti että otin änkkärin irti (SAK), ja POI siirty 100 metrillä 8 senttiä ylemmäksi ja pystyhajonta hävisi kokonaan. Ei ole kyllä noin isoa vaikutusta änkkärillä ollut ikinä missään pyssyssä.

Noh, kasat oli edelleen vähän mitä sattuu kunnes yhtäkkiä taikaiskusta pari viimeistä kasaa meni melkein samasta reiästä sisään federalin v-shokilla. Täytyy jatkaa vielä tutkimista että mikä tuossa mättää. "Tyypillinen" kasa tällä hetkellä on n. 5cm @ 100 m. Nuo pari viimeistä menivätkin sitten sentin nippuun viidellä laukauksella.

Täytyy jatkaa hämmästelemistä.

Jambo

• *
« Vastaus #306 : Huhtikuu 29, 2019, 22:24 »
Tänään hieroin Joensuun SAR:n kanssa kauppaa T1X .22LR 16" + KRG Bravo + AU Dual -paketista ja laittelin ostolupalaput postiin.  8)
Odotellessa tilasin Tikkaperformancelta 20 MOA extended -kiskon ja Australiasta isomman kammen nupin.
Saa nähdä nakkaanko alkuun päälle tuon Vectorin SFP Paragonin vai LSA-55:n katolta Vortex PST 6-24 FFP MRAD.

Katsotaan onko tuolle isommalle bolt handlelle huutavaa tarvetta, mutta tulipahan nyt tilattua. Onko T1X:n omistajat kokeneet moiselle tarvesta?

Samaten vähän pähkäillyt että mitkä bipodit hommaisi (nyt pääasiassa) tähän pakettiin? Nykyään on pelkästään ollut Versapodit eikä oikein innosta porailla/liimailla Bravoon sitä Versapodin "istukkaa", eikä se hihnalenkkiin tuleva adapterikaan ole mulla "toiminut". Nousee turhan korkeaksi ja kiikkeräksi koko liiteri

Mutta odotukset on kovat ja toivottavasti tulee mahdollisimman vähillä harha-askelilla maukas ja toimiva paketti...

Perkeleen_Luoma

• *
« Vastaus #307 : Huhtikuu 30, 2019, 09:05 »
Krg:hen saa ihan omaa istukkaa versapodille.
If you haven’t failed, you’re not trying hard enough.

Jambo

• *
« Vastaus #308 : Huhtikuu 30, 2019, 09:40 »
Krg:hen saa ihan omaa istukkaa versapodille.

No muotoillaanko asia näin että olis halu kokeilla jotain muutakin Versapodin jälkeen  ;D

heikkiv

• *
« Vastaus #309 : Toukokuu 05, 2019, 14:26 »
Taas testailtu ja tasasen paska käynti jatkuu kaikilla patruunoilla. parisataa kuulaa työnnetty läpi 5 laukauksen kasoja 100 metriin ja kasan keskimääräinen koko on 1.51 moa. En pidä tätä hyväksyttävänä, pitänee varmaan alkaa ottaa myyjäliikkeeseen yhteyttä.

Sguggeboy

• *
« Vastaus #310 : Toukokuu 05, 2019, 16:17 »
Parille tutulle käynyt niin, että ase(Tikka 3x) laitettu tehtaalle myyjä liikkeen kautta. Sieltä on tullut tietokoneprintti taulusta, jossa on 1 Moan kasa ammuttu, ja lasku "takuukorjaus" käynnistä. Taitaa ikävä kyllä olla niin että artisti maksaa.

PeeVee

• *
« Vastaus #311 : Toukokuu 05, 2019, 16:34 »
Hei! Heitän tähän kysärin tuosta Bravosta. Onko siinä vastetta sijoitetulle rahalle? Pientä kutinaa moiseen kyllä on.😎
Käynti omassa 17 hmr:ssä on ainakin vähintään tehtaan lupaamaa.

Koheltaja

• *
« Vastaus #312 : Toukokuu 05, 2019, 16:41 »
Bravo on T3:ssa ja Quadissa, uskallan suositella ja ainakin mä sain vastinetta rahoille. Mulla loppui tukkivalmistajien sivustojen selaamien Bravon laiton jälkeen, on juuri sitä mitä olen vuosia kaivannut.
Kylätason ampuja

PeeVee

• *
« Vastaus #313 : Toukokuu 05, 2019, 17:55 »
Bravo on T3:ssa ja Quadissa, uskallan suositella ja ainakin mä sain vastinetta rahoille. Mulla loppui tukkivalmistajien sivustojen selaamien Bravon laiton jälkeen, on juuri sitä mitä olen vuosia kaivannut.

Mitenkä "tumpeleloksi" systeemi menee kun aseeni piippu on 16"? Kuinka paljon piippua riittää  etutukin pään ohi?
Tosin vaimennin jatkaa asetta.

Koheltaja

• *
« Vastaus #314 : Toukokuu 05, 2019, 18:36 »
Edellisellä sivulla on kuva T1x 16" Bravo.

Mulla on Quad 16" Bravo ja vaimentimen kanssa pituutta tasan metri.
Kylätason ampuja