Suomen itsenäisyys ja aseteollisuutemme

Aloittaja Anttari, heinäkuu 04, 2017, 07:33

« edellinen - seuraava »

Anttari

Varmaankin hyvin koulutetut lapsesi valistavat sinua aikanaan kansainvälisen kaupan kiemuroista.

- Asiakkaiden ostopäätösten perusteet

- Kauppatase ja vaihtotase

- Brandit

- Lisenssit

- Royaltit

- Provisiot

- laadunvarmistusjärjestelmistä saatavat tulot jne.....

He saattavat ohjata myös luetun ymmärtämisessä ja asioiden jäsentelyssä?

Perkeleen_Luoma

Lainaus käyttäjältä: Anttari post_id=83649 time=1499268589 user_id=6367
Varmaankin hyvin koulutetut lapsesi valistavat sinua aikanaan kansainvälisen kaupan kiemuroista.

-Kauppatase ja vaihtotase

- Brandit

- Lisenssit

- Royaltit

- Provisiot

- laadunvarmistusjärjestelmistä saatavat tulot jne.....

He saattavat ohjata myös luetun ymmärtämisessä ja asioiden jäsentelyssä?

Eikö säikeen pointti ollutkaan eettinen, eikä taloudellinen.
If you haven't failed, you're not trying hard enough.

HJu

YK-janttereista vaan sen verran että Eduskunta on asian päättänyt, sopi se jonkun henkilökohtaiseen maailmankuvaan tai ei. Itse en ole noissa hommissa edes ollut joten aivan sama minulle.

Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla

Terveisin,

HJu

VilleV

Minun mielestäni kategorisesti kaikki joka pitää yllä historiaa ja sen muistamista on hyvästä. Tuskin tämän kiväärin varaan kuitenkaan Sakon liikevaihtoa on luotettu.

Tämä myös luo maailmalla mielestäni positiivista Suomi- kuvaa.

Täällä parjataan voimakkaasti tuotteen eettistä näkökulmaa, toivottavasti arvostelijoilla on itsellä olleet kukkaron nyörit löysällä veteraanikerääjien saapuessa näköpiiriin.

Omasta mielestäni tämä tuote ei ole mikään veteraanien selkänahasta revitty homma. Mielensä voi pahoittaa ihan oikeistakin yhteiskunnallisista ongelmista.

Facebook Arctic Snipers Public
Instagram @arcticsnipersfinland

Koheltaja

Persaukiselle kaikki on kallista ja valkoinen TRG on suunnattu niille jotka ostaa sen koska voi, ja kirpaisee saman verran kun peruskeijolla essonbaarissa kahvilla käynti. En ole pahoittanut mieltäni valkoisen TRG:n hinnoittelusta, hieno ja silmiinpistävä ase joka pomppaa esiin ase seinältä ja herättää keskustelua.
Kylätason ampuja

MMä

Lainaus käyttäjältä: SapööriKyllä tämä on lähinnä mauton ja tyylitön rahastusyritys.

+1

hpa

Lainaus käyttäjältä: VilleV post_id=83656 time=1499275436 user_id=4045
Minun mielestäni kategorisesti kaikki joka pitää yllä historiaa ja sen muistamista on hyvästä. Tuskin tämän kiväärin varaan kuitenkaan Sakon liikevaihtoa on luotettu.

Tämä myös luo maailmalla mielestäni positiivista Suomi- kuvaa.

Täällä parjataan voimakkaasti tuotteen eettistä näkökulmaa, toivottavasti arvostelijoilla on itsellä olleet kukkaron nyörit löysällä veteraanikerääjien saapuessa näköpiiriin.

Omasta mielestäni tämä tuote ei ole mikään veteraanien selkänahasta revitty homma. Mielensä voi pahoittaa ihan oikeistakin yhteiskunnallisista ongelmista.

No hyvä! Mie maalaan mun Tikka m65:n valkoiseksi. Kunnioitetaan sillä Tikkakosken perintö. Sopiva hinta vois olla vaikka 15 000 € koska se on uniikki.

Senttiäkään en ole yhteenkään keräykseen koskaan antanut. Olen nähnyt työn kautta niin paljon huijausta näiden keräys organisaatioiden taustalla. Sitä onko veteraanijärjeistössä suoranaista huijausta en tiedä mutta epäilyttää kun rahastoissa on satoja miljoonia ja ovat ilmoittaneet että toiminta jatkuu vaikka veteraanit loppuu -> hyvä palkkaisia virkoja....

VilleV

Jos sadalla miljoonalla saataisiin yksi sukupolvi tietoiseksi siitä mitä tässä maassa on tapahtunut viimeisen sadan vuoden aikana ja mitä se on tosiasiallisesti vaatinut niin se olisi sille halpa hinta.

Toivotaan että veteraanien siirryttyä ajasta ikuisuuteen rahaa käytettäisiin sen muiston ylläpitämiseksi. Historia ei valitettavasti säilytä itseään vaan se on säilyttämiseksi on tehtävä töitä.

Facebook Arctic Snipers Public
Instagram @arcticsnipersfinland

Koheltaja

Naurettavaa syyttää Sakoa rahastuksesta ja samalla hyväksytään Sotaveteraanien nimissä kerätyn fyrkan käyttö sijoitusbisneksessä, paljonko järjestö on tahkonut rahaa paljonko niistä todellisuudessa menee sotaveteraaneille? Sako/Beretta on yritys jonka tavoite on tuoda yrityksen sijoittajille/omistajille voittoa, Sotaveteraanijärjestöillä tuntuu olevan sama linja vaikka sijoitusten kohteet pitäisi olla veteraanit eikä sijoitustoiminta.
Kylätason ampuja

jsr85

Lainaus käyttäjältä: KoheltajaNaurettavaa syyttää Sakoa rahastuksesta ja samalla hyväksytään Sotaveteraanien nimissä kerätyn fyrkan käyttö sijoitusbisneksessä, paljonko järjestö on tahkonut rahaa paljonko niistä todellisuudessa menee sotaveteraaneille? Sako/Beretta on yritys jonka tavoite on tuoda yrityksen sijoittajille/omistajille voittoa, Sotaveteraanijärjestöillä tuntuu olevan sama linja vaikka sijoitusten kohteet pitäisi olla veteraanit eikä sijoitustoiminta.

Samaa mieltä.

JR

<t></t>