Ne Meoptan Tacticalit

Aloittaja Pekka, toukokuu 12, 2004, 20:07

« edellinen - seuraava »

Pekka

Vanhalla palstalla tarjouduin kyselemään niitä Meoptia. Vieläköhän niitä kiinnostuneita on? Ainakin kaksi taisi olla, muita?

HJu

Lainaus käyttäjältä: PekkaVanhalla palstalla tarjouduin kyselemään niitä Meoptia. Vieläköhän niitä kiinnostuneita on? Ainakin kaksi taisi olla, muita?

Laitatko lyhyet speksit tähtäimestä (suurennos, pituus, paino, runkoputken paksuus, korosäätövara, ristikon tyyppi) ja arvioitu hinta (400 Euroa ??). Voisi kiinnostaa päivittää yksi Tasco parempaan mutta se nyt vähän riippuu spekseistä.
Terveisin,

HJu

JpL

Jos saat ko. hintaan, otan yhden kipaleen. Kiitos!
- \"Olen halunnut tehdä elämässäni vain kolmea asiaa: Kirjoittaa, metsästää, ja rakastaa.\"

JpL

Suoraa manuaalista:

-Painaa 630 grammaa

-Ristikko on mil-dot

-suurennos: 4x-16x

-okulaari 44 milliä

-parallaksinsäätö okulaarissa

-385mm pitkä

-ristikko on milliradiaanijaolla

-säätövaraa 116 senttiä/100 metriä

-minimisäädöllä näkyvyys 8.2m/100 metriä

-maksimilla 2.4m/100 metriä

-silmäetäisyys 80mm

-30mm yksiosainen alumiininen runkoputki - käytetään avaruudessa mm.

-vesitiivis

-monikerroksiset suojat linsseissä

-yksi napsaus 7mm/100metriä

Tämänhetkinen hinta suomessa n. 690 egee
- \"Olen halunnut tehdä elämässäni vain kolmea asiaa: Kirjoittaa, metsästää, ja rakastaa.\"

Ruutiukko

Hemmettiläinen kun nyt vasta pääsin kirjautumaan!

Ottaisin myös mielelläni yhden,jos sopii.

JpL

Tiedätkö milloin, saadaanko noita? Jos vaikka saataisiin 4-5 kpl paketti tuleman suomeen...

Ps. Hyvät kaverit, ottakaa ihmeessä jos nyt alle neljän ja puolen sadan saatte. Itselläni on Meoptan kiikari, eikä ole tarvinnut katua. Takaan, että merkki on hinta/laatusuhteeltaan takuulla lyömätön. 400-450 egee tacticista ei todellakaan ole mitään.

J

Pekka

Anteeksi katoamiseni, viime sunnuntaina alkoi kaurisjahti joten on pitänyt vähän kiireitä. Töitäkin on pitänyt tehdä.

Jommi ehtikin tekniset tiedot jo laittaa, kiitoksia.

Olin tänään yhteydessä erääseen liikkeeseen ja tähtäin ei ihan 400 eurolla lähde, vaan hinta on n. 525 euroa. Hyvää puolestaan on se, että he saavat kiikarit tehtaalta n. viikossa tilauksesta.

Vieläkö kiinnostuneita tuohon hintaan löytyy?

JpL

Löytyy vielä tuohon hintaan. Silti kiikari on todella halpa. Laita speksejä maksuista. MIten ne hoidetaan? Tietysti hieman kollaamalla voitais saada hintaa alemmas, etenkin, jos ostettais useampi kappales... KOkeillaan ainakin, ok? Jos hintaa saadaan alaspäin, varmasti kysyntä lisääntyisi, vai :o)

J

Pekka

Selvä. Laittakaa kiinnostuneet viestiä niin tietää montako kappaletta pitäisi tilata. Perjantaina menen käymään liikkeessä.

PMK

Olen kiinostunut ottamaan yhden.

Ostin juuri viikko sitten Hakon 4-16x50 putken. Säädöt vaan eivät tahdo riittää putkessa ja tuntuu liiaksi virittelyltä laittaa "prikkoja"  T3:n kiskoihin johon on laitettu Optilocin keskikoiset jalat.

Käytin 300 metrille 12g kuulalla ja säädöt meni maximiin saatika sitten pidemmälle...joten palautan sen. Harmi sillä näyti hyvältä putkelta muuten.
PMK

JpL

Mulle yksi!

JpL

Ja toi ruutiukko ottaa kai sitten yhden, vai? Vahvista ;o) Muut?

Ruutiukko

Juu juu mieluusti, vahvistettu.

os

Mulle yksi !!!

PMK

Minulle yksi.
PMK