Ballistiikkalaskuri I-podille

Aloittaja askomiko, huhtikuu 03, 2009, 02:19

« edellinen - seuraava »

Foster

Mitä pienistä...

1. kaliperi 308 WIN / Mäkinen

2. Hylsyt kaulasupistettuja

3. Nallina CCI

Jonkinlaisen ballistiikkakortin ajattelin tehdä kokeilemalla, mutta olisi hyvä tietää lentorata "suunnilleen" ennen ammuntoja.

aop

joko tätä kotimaista ohjelmaa on saatavilla kännykkään?

JRu

Vieläkin ollaan jakelukanavaa vailla. Mutta asiaa ei olla suinkaan haudattu.

Karhu

Lainaus käyttäjältä: JRuVieläkin ollaan jakelukanavaa vailla. Mutta asiaa ei olla suinkaan haudattu.

Kyllä toi pitäis ehdottomasti saada Iphonelle ja Ipadille. Mulla on tossa duunin puolesta Ipad ja olispa mukava sitä ulkoiluttaa pyssyn kanssa radalla käydessä.

JRu

Juu toki muuten mutta se varsinainen palkkatyö...

prittinen

Kyllä toi pitäis ehdottomasti saada Iphonelle ja Ipadille. Mulla on tossa duunin puolesta Ipad ja olispa mukava sitä ulkoiluttaa pyssyn kanssa radalla käydessä.[/quote]

Kokeilehan sitä bullet flight ohjelmaa. Mulla se on toiminut pienten alku sählinkien jälkeen 0-700 m luotettavasti. Täytyy vaan ottaa huomioon lämpötilasta johtuva lähtönopeus muutos.

Varsinkin tuulen saa hyvin korjattua, kun syöttää vaan kulman ja nopeuden. Korjaa myös kirtopoikkeaman samalla mikäli haluaa sitä käyttää.

Kokeilemisen arvoinen softa!
<t></t>

Peränkävijä

Onko tuossa softassa miten hyvin erotettu arkkitehtuurissa UI ja logiikka toisistaan? Meinaan vaan että olisko paha homma portata tuo myös Androidille? Eclipseen pultatut kehityskalut löyty ilmasiks netistä ja softan kuin softan saa pyörimään laitteessa ilman signaturea halutessaan. LG:n GW620 roottaaminen ei ollu kummonen temppu sekään (meinasin päivittää kommunityn tekemän v2.1 tuon virallisen v1.6 tilalle), mutta perus sovelluskehitys onnistuu suunnilleen joka laitteen kanssa ihan parin asetuksen säädöllä.
<t></t>