Vector Optics?

Aloittaja teino, heinäkuu 11, 2008, 14:49

« edellinen - seuraava »

teino

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisen pajan tuotteista? Huuto.netissä on silloin tällöin myynnissa, mutta kun ei aivan kuraa viittis ostaa vaikka halvalla sais. Lähinnä kiinnostaa hinta-laatu suhde. Olen tutustunut muihin vastaaviin ketjuihin täällä foorumeilla ja tiedän, ettei parilla sadalla saa huippuhyvää, mutta saako rahoilleen vastinetta?

Tietoa firmasta löytyy täältä: http://www.vectoroptics.com/menu.php">http://www.vectoroptics.com/menu.php

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

JHa

Lainaus käyttäjältä: teinoOlen tutustunut muihin vastaaviin ketjuihin täällä foorumeilla ja tiedän, ettei parilla sadalla saa huippuhyvää, mutta saako rahoilleen vastinetta?

On tietty minimitaso, jonka putken täytyy ylittää, jotta sillä tekee edes jotain TA harjoittelussa. Rahalle vastinetta sopii ehkä mansikoiden ostoon, muttei optiikan ostoon. Jättäisin itse kaikki alle 1000 € uudet putket ostamatta, jos käyttötarkoitus on TA harjoittelu ja ehkä myöhemmin kisaaminen. Piekkari on sitten vähän eriasia. Hyvän käytetyn ostaminen on paljon kannattavampaa kuin uuden "hintalaatupelin". Köyhän ei kannata ostaa halpaa pitää hyvin paikkansa optiikan ostamisessa. :lol:

LSa

Tuosta mainitusta putkimerkistä en tiedä.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että mielummin ostaa vaikka halvan putken ja ampuu, kuin jättää ostamatta ja sen takia treenaamatta. Halpa putki voi kuitenkin hajota ja sitten nekin rahat meni siihen.

Vaan treeniksi kelpaa tuo piekkarillakin ammuskelu. Ja piekkarilla riittää sitten myös rahat ampua ja treenata. Paikkojakin löytyy helpommin, mitä isoille kaliipereille.

Lahtis

Lainaus käyttäjältä: JHaJättäisin itse kaikki alle 1000 € uudet putket ostamatta, jos käyttötarkoitus on TA harjoittelu ja ehkä myöhemmin kisaaminen.

IOR 2.5-10x42 FFP on alle tontun putki (listahinta 940€).. :mrgreen:

/Antti
Invisible souls..........leave .308 holes.

HJu

IORista on myös erilaisia mielipiteitä  :roll:  No on tuo 940 Euroa aika hyvä hinta tactical-putkesta.
Terveisin,

HJu