Tikka Ace Target tukki + reilusti painoja (T1X tai T3X)

Aloittaja p00kaju, heinäkuu 21, 2026, 23:37

« edellinen - seuraava »

p00kaju

Siitäpä jollekin valmiiksi rakennettu tukki PRS hommiin ku itse turhamaisuuttani päädyin lopulta rakentamaan myös piekkarin ACC Eliten tukkiin eli näin mulla nyt sama tukki käytössä sekä piekkarissa että keskisytytteisessä.

Tähän riittää ku pistää vakio T1X raudat niin tasapainopiste nätisti kohdillaan jos et nyt ihan surkiaa tukipussia käytä. Painoja lisätty keulaan noin 3.2kg (3x500g Grs painot sekä n. 1700g sisälle valettu lyijypaino) ja tukki kuvan kokoonpanossa 4.95kg. Vakio raudoilla ja isolla optiikalla loppupaino 8.2-8.5kg luokkaa.
Mikäli haluat laittaa T3X raudat niin sitten joudut hiomaan tuon sisäpuolen painon keskiosaa että piippu mahtuu tai sitten otat painon kokonaan pois.

Tämä ostettu T3X Ace Targettina eli pidemmällä keulaosalla kuin mitä T1X Ace Targettia myydään ja lipaskuilu vaihdettu T1X käypäseksi.

Muita modauksia, kaikki palautettavissa alkuperäiseen muotoon.
Tehty itse pari senttiä vakiota lyhyempi perälevy jotta etupussille yltää muutkin kuin oranki kätiset (orkkis perälevy tietty mukaan).
Kahvaan laitettu pitävämpi kumiosa ja poskipakkaan lisätty pehmuste.

Hinta: 1200€ ja nouto Oulusta tai postitus ostajan laskuun.

Lisähinnasta löytyy myös T3X Ace lipaskuilu ja tarvittaessa CTR lipaskin (katsotaan hinta tarvittaessa).

Sekä kuvan käytännössä käyttämätön  AG Perfected Gamechanger tukipussi heavy fill +150€. Tämä olikin isompi kuin luulin ja heikko kätiselle liian painava pussi reilun 6kg painolla 🥵