Sakoon picatinny kiskoa?

Aloittaja Kolkata, maaliskuu 21, 2022, 07:31

« edellinen - seuraava »

Kolkata

Noniin eli otsikon mukaisesti kysyn että onko sakoon saatavissa picatinny kiskoa? Lähinnä mietin että saisi mahdollisesti pikajalalla istutettua kiikareita paikoilleen.
Itse en kyllä ole löytänyt mitään järkevää..

mika

ja kun näitä irtokiskoja laittaa paikalleen niin kiinnis sitten kunnolla. Kiinnitysruuvien lisäksi pinnoille huolellinen puhdistus ja sopivaa liimaa väliin. Tämän lisäksi vielä porataan sokka kiskosta läpi lukonkehykseen. Pelkät kiinnitysruuvit löystyy enemmin tai myöhemmin ja on kohtuu viheliäinen vika löytää aluksi kun osumat alkaa vaeltaa
CHAIRBORNE - USB Troop

Juri

Onko TRG:ssä ja vaikkapa A7:ssa samanlainen kiinnitys näille?

mika

Lainaus käyttäjältä: Juri - maaliskuu 21, 2022, 10:46
Tuo sakon oma picantinny pätkä tulee kehyksen päälle ja parilla ruuvilla kiinni. Minä en luottaisi yhtään pelkkään pari ruuvin kiinnitykseen.
TRG:ssä ja A7:ssa tietääkseni erilainen lukon kehys tai hylsyn poistoaukko.
CHAIRBORNE - USB Troop

Woodsman

Lainaus käyttäjältä: mika - maaliskuu 21, 2022, 11:32
Lainaus käyttäjältä: Juri - maaliskuu 21, 2022, 10:46
Tuo sakon oma picantinny pätkä tulee kehyksen päälle ja parilla ruuvilla kiinni. Minä en luottaisi yhtään pelkkään pari ruuvin kiinnitykseen.
TRG:ssä ja A7:ssa tietääkseni erilainen lukon kehys tai hylsyn poistoaukko.
Linkin trg kisko tulee vain ja ainoastaan TRG:n kehyksen päälle. Kiinnitys 5kpl ruuveja ja 2kpl tappeja.

Juri

Juu nyt kun reipastuin ja katsoin ihan itse, niin A7:lle on ihan omanlaisensa. Tuo A7:n kisko on vaan pirun korkea, haluaisin kyllä jonkun paremman tavan kiinnittää kuin A7:n omat kaksi aneemista liparetta mutta nouseekohan putki liian korkealle...

Falconi

Joo varmaan eri kiinnitys on eri malleihin, mutta kun kysyttiin Sakoon ilman sen tarkempia malleja niin kritallipalloni sanoi, että voisi olla kyseessä TRG.

Tuo linkin kisko on todennäköisesti samanlainen kuin T3 -sarjassa ja luultavasti mukana tulee asennusohje, jossa käsketään liimaamaan kisko myös kehykseen ruuvikiinnityksen lisäksi.

Ei ne sen kummemin ole vakioissakaan kiinni, laakeriliimalla ja pienillä ruuveilla ja rekyylitapeilla.

iippo777

Lainaus käyttäjältä: Falconi - maaliskuu 21, 2022, 13:51
Joo varmaan eri kiinnitys on eri malleihin, mutta kun kysyttiin Sakoon ilman sen tarkempia malleja niin kritallipalloni sanoi, että voisi olla kyseessä TRG.

Mikäli kyseinen kristallipallo tulee myyntiin niin olen kiinnostunut. Itse en saanut omasta pallostani edes vahvistusta onko kyseessä pistooli, kivääri vai mikälie.

HJu

Talley ja EAW tekevät picatinny-kiskoa Sako A7:aan. Talleyn kiskoa saa 0 MOA ja 20 MOA kallistuksella. HUOM A7:a saa eri pituisilla lukonkehyksillä joten kiskoista pitää ostaa oikean pituinen versio. Kiskoja myyvät mm. Brownells.fi, Optics-trade.eu ja asejaera.fi
Terveisin,

HJu

Kolkata

Niin itsellä sako 85. Kun siinähän on vain paikat optilokille niin minkälainen tappi sinne olis porattava?

HJu

Sako 85een on taas omat kiskonsa. Contessa ja Recknagel tekee kiskoja siihen. Optics-Trade.eu ja viranomainen.fi myyvät.
Terveisin,

HJu