Sakon 123 grainin peurapatruuna

Aloittaja Silent killer, huhtikuu 13, 2006, 11:03

« edellinen - seuraava »

Silent killer

Kyselisin onko kenelläkään sattunut samaa kuin täällä eli kyseinen 8 gr:n Sako peurapatruunan nalli ei syty..Minulla sattui eilen niin , ja radalla muutama kerta kohdistus vaiheessa.

- Muilla patruunoilla ei tälläistä ole koskaan sattunut ( kirjaan kaikki reklamaatiot ).

- Olin Eilen kettu kytiksellä ja sain harmikseni todeta että tämä kyseinen patruuna ei lauennut kolmannellakaan yrittämällä..Ja kettu meni maha täynnä koloonsa. vissiin..

- Että ase epäkunnossa..Eheeiii.. ase käy sepällä vuosihuollossa ,

Ja niinpä sulkuvälin vika  on suljettu pois ( ase toimi viime lauantaina 6 tuntia moitteetta , ja myöskin toissa päivänä.. ( näillä samoilla patruunoilla ).. Tarkistin myöskin iskurin , ja se tulee tarpeeksi ulos..

- Mutta ajattelin kysästä onko muilla ilmennyt jossain sakon tehdaspatruunassa ilmennyt vastaavaa vikaa ??? :roll: .

- Ajattelin ihan sitten piruuttaan lähettää patruunan sakolle ,koska minulla on monta erillistä tilaus erää kyseistä patruunaa , tässähän on vain epäilys että onko patruunat tasalaatuisia , vai eikö ??..

- Klikkasin patruunaa kolme kertaa , ja siitä huolimatta nalli ei syttynyt , tätä ei ole käynyt koskaan..ja aika lommo jäi nalliin , ja oletan että voima iskurissa riitti kyllä sytyttämään nallin..

- Outo juttu tämäkin...Yleensä olen kyllä Lapuan miehiä , mutta tämä kuula käy samaa  , saman painoisen kokovaipan kanssa siis ratapatruunan..

- Purin kotosalla 8 patruunaa poistamalla luodin + ruudin, ja kokeilin 6 nallia poksahti  ja kaksi ei.. Niin Yleensä aina kivääriä osoitetaan sormella kun jotain häikkää on ,mutta tässä tapauksessa lyön vaikka pääni pantiksi että ase on ja pelaa , kun huollan sitä paremmin kun mies vaimoonsa...
terv: Silent Killer