mauser 98 ja haaveena vaihtopiippu..

Aloittaja Tuoppi, joulukuu 12, 2015, 20:23

« edellinen - seuraava »

Tuoppi

Elikkä olisin ottanut torrehaan yvtä mutta kun eipä voinu ku on liian vähän kirjotellu tieten täällä.. joten kärsitään kaikki sitten tästä.. elikkä minulla on fn tekemä mauser 98 lukkoaktio 8x57 js piipulla (toimiva hirvelle) ja jotenkas kuten otsikosta voi päätellä minä haluaisin siihen vaihtopiipun. Tiedän että parempiakin aktioita olisi mutta ku oon niin tykästyny tuohon resuun  :D  eli onko ajatuksessa mitään järkevää ja onko mahdollista toteuttaa. Lähinnä tekisi mieli saada sellanen piiippu ja kaliiperi että passaisi paremmin linnulle ja tulis halvemmaksi käydä radalla. Kiitos ja anteeksi  8)

torrehaa

Oisit nyvvaan laittanu se Mauserin tulemaan niin ois laitettu se pienireikäisempi piippu siihen kuten sovittiin  8)

Tuoppi

Anteeksi torrehaa mutta me ei olla sovittu mittään (vielä  8) ) elikkä väärä mies minä oon. Eihän siinä jos minä haluaisin vaan pienempi reikäsen piipun tilalle mutta kun haluaisin vielä mahdollisuuden käyttää tuota kaheksan millistä tarpeen vaatiessa  :D eli olen kyllä avoin ehdotuksille miten kannattaa toteuttaa.