Ostin Tikka asepaketin ja sen mukana tuli Hausken
JD151 XTRM MKII äänenvaimennin ja kyseiseen kivääriin kierre adapteri 15x1
Vaimennin on mainostettu 18x1 vakio kierteellä ja siihen saa haluamansa kierre adapterin.
Minulla toinen ase jossa 18x1 kierre , ongelma on että nyt vaimentimeen oli jo asennettu 15x1 adapteri ja liimattu loctitellä kiinni.
Olisin asentanut adapterin itse ja rasvannut sen jotta saisin sen pois ja käytettyä kahdessa eri aseessa.
V....u mitä touhua soitin Sissokselle ja sanoivat et se on liimattu jo Sakolla
Onko hyviä neuvoja millä toi p...an saa irti ???????
Ihmettelen miksei tohon kierre adapterin päähän ole jyrsitty ruuvitaltta uraa et sen saisi vaivattomasti kierrettyä ruuvitaltalla pois.
Lämpö puree eli vaimenni kuumalle hellanlevylle pystyyn adapteri levyä vasten ja kun on lämmennyt, niin siirtoleukapihdeillä adapter irti. Nahan pala on hyvä uhrattavissa oleva suojus naarmuja vastaan.