Itselläni on kyseinen kivääri ja muuten tyytyväinen mutta kun on alunperin hirvimiesten laite niin olen alkanut pohtia herkempää/kevyempää tuntumaa liipaisuun/laukaisuun.
Mitä tuolle voisi järkevästi tehdä? Tarkoituksena satunnaisesti tuonkin jälkeen käyttää metsäpyssynä eli ei mitään yliherkiä ratkaisuja voi käyttää.