TARKKA-AMPUJAKILTA

Avoin Keskustelu => Aseet => Aiheen aloitti: Munkan Kiväärimies - kesäkuu 13, 2026, 13:53

Otsikko: Sako M591 liipaisin- ja laukaisukoneiston parantelu
Kirjoitti: Munkan Kiväärimies - kesäkuu 13, 2026, 13:53
Itselläni on kyseinen kivääri ja muuten tyytyväinen mutta kun on alunperin hirvimiesten laite niin olen alkanut pohtia herkempää/kevyempää tuntumaa liipaisuun/laukaisuun.
Mitä tuolle voisi järkevästi tehdä? Tarkoituksena satunnaisesti tuonkin jälkeen käyttää metsäpyssynä eli ei mitään yliherkiä ratkaisuja voi käyttää.