Kirjoittaja Aihe: Arken Optics  (Luettu 928 kertaa)

Suolakala

  • *
  • Viestejä: 90
Arken Optics
« : Huhtikuu 29, 2024, 21:12 »
Eli Jenkkiläinen kiinan kiikari jotka ilmeisesti maailmalla ovat saaneet kehuja. Onko palstalaisilla jo kokemusta näistä? Itseä kiinnostaisi tuo 4-16x44. Mitä painoja katseli niin eivät ole keveimmästä päästä mutta ehkä tuon kanssa voisi elää jos mekaanisesti kestäviä ja kuvan puolesta hyviä.


https://www.arkenopticsusa.com/

metsienmies

  • *
  • Viestejä: 1.060
Vs: Arken Optics
« Vastaus #1 : Huhtikuu 30, 2024, 15:16 »
Mitä itse katsonut testejä heiltä jotka eivät kyseiseen putkeen tarjoa niitä alennuskoodejaan, niin esim element titan sarja ja siitä ylöspäin pesee Arkenit ainakin kuvanlaadussa. Vois olla ostamisen arvoinen itselle siinä 300-500€ hintaluokassaan missä niitä jenkkilässä myydään, mutta kun täällä hinta esim EP5 tähtäimessä tuplaantuu eikä sen kummemmin pärjää muita tonnin putkia vastaan.

Haukkam

  • *
  • Viestejä: 84
    • Haukka precision
Vs: Arken Optics
« Vastaus #2 : Huhtikuu 30, 2024, 15:35 »
Mitä itse katsonut testejä heiltä jotka eivät kyseiseen putkeen tarjoa niitä alennuskoodejaan, niin esim element titan sarja ja siitä ylöspäin pesee Arkenit ainakin kuvanlaadussa. Vois olla ostamisen arvoinen itselle siinä 300-500€ hintaluokassaan missä niitä jenkkilässä myydään, mutta kun täällä hinta esim EP5 tähtäimessä tuplaantuu eikä sen kummemmin pärjää muita tonnin putkia vastaan.

Oot katsonu testejä?. Mutta ite et henkilökohtaisesti oo vertaillut tai käyttänyt arkenin tuotteita?

Tuomo

  • *
  • Viestejä: 214
Vs: Arken Optics
« Vastaus #3 : Huhtikuu 30, 2024, 18:39 »
Mitä itse katsonut testejä heiltä jotka eivät kyseiseen putkeen tarjoa niitä alennuskoodejaan, niin esim element titan sarja ja siitä ylöspäin pesee Arkenit ainakin kuvanlaadussa. Vois olla ostamisen arvoinen itselle siinä 300-500€ hintaluokassaan missä niitä jenkkilässä myydään, mutta kun täällä hinta esim EP5 tähtäimessä tuplaantuu eikä sen kummemmin pärjää muita tonnin putkia vastaan.

No enpä tiedä mitä kakkaa taas suolletaan. Yksi Ep5 löytyy perheestä. Pesee Vortexin Pst sarjan mennen tullen. Päivänvalossa Steinerilla ja Arkenilla ei juuri eroa, ainakaan kun silmään. Todella hyvät naksut ja pitää retikkeli ja torni mitoiltaan paikkaansa.

metsienmies

  • *
  • Viestejä: 1.060
Vs: Arken Optics
« Vastaus #4 : Huhtikuu 30, 2024, 19:38 »
Saipahan tänne sitä säpinää kun vähän provosoi. Yleensähän hyvällä kelillä kaikki näyttää hyvältä, ongelmakelit ne erot tuo parhaiten esiin.

Mutta mielenkiinnosta jos EP5 on Steinerin M sarjaan(oletan että m sarjalainen löytyy) melkein tasaväkinen mikset myy pois ja osta lisää Arkeneita?

Tuomo

  • *
  • Viestejä: 214
Vs: Arken Optics
« Vastaus #5 : Huhtikuu 30, 2024, 20:38 »
Johdatteleva kysymys. Neidin asessa Arken. Omassa m5xi. Tarkempaa tutkimusta en ole tehnyt. Ite en juuri joulukuusiristikosta tykkää, ehkä siksi en ole niitä ostanut.

Haukkam

  • *
  • Viestejä: 84
    • Haukka precision
Vs: Arken Optics
« Vastaus #6 : Huhtikuu 30, 2024, 20:45 »
Saipahan tänne sitä säpinää kun vähän provosoi. Yleensähän hyvällä kelillä kaikki näyttää hyvältä, ongelmakelit ne erot tuo parhaiten esiin.

Mutta mielenkiinnosta jos EP5 on Steinerin M sarjaan(oletan että m sarjalainen löytyy) melkein tasaväkinen mikset myy pois ja osta lisää Arkeneita?

ihan vain kauppiaalta kauppiaalle vinkki että merkkiä mitä ei itse myy ei kannata lähteä mollaamaan ilman omakohtaisia kokemuksia tuotteesta. ja tässä keskustelussa alkuperäinen kysymys oli kysyä käyttäjä kokemuksia käyttäjiltä, ei netti ampujan lukemia kokemuksia foorumeilta. ja joo tunnustan että itse aloitin tuota arkenia myymään ja seison tuotemerkin takana. palaute on positiivista olkoon se vaikka negatiivista mutta tämä tästä. Käyttäjät olkaa hyvä ja kertokaa huonot ja hyvät puolet, estradi on teidän

Zero The Hero

  • Hallitus
  • *****
  • Viestejä: 154
Vs: Arken Optics
« Vastaus #7 : Toukokuu 05, 2024, 17:30 »
Mulla on ollut Remarin katolla Arkenin 4-16x50 SH4 reilun vuoden verran. Mukana tuli Arkenin omat renkaat ja läjä muuta oheissälää kuten vastavalosuoja, flip-upit, vatupassia ja suurennusrenkaan vipua. Hintaa paketille jäi jotain 600€.

Kaikkiaan olen kaukoputkeen oikein tyytyväinen sikäli, että ristikko on mittatarkka ja tornin naksut ovat selkeät ja melko tarkat. Ainoana "harmina" on kiertimien amerikkalaiset suunnat.