M: ProChrono DLX /MYYTY

Aloittaja jvuorela, helmikuu 28, 2025, 10:50

« edellinen - seuraava »

jvuorela

Myyntiin Competition Electronicsin laadukas ja vähän käytetty ProChrono DLX -nopeusmittari. Olen ostanut laitteen v. 2020, ja sitä on käytetty ehkä hieman reilu kymmenen kertaa. Olen säilyttänyt laitetta siisteissä sisätiloissa ja kertaakaan en ole siihen ampunut.  :)  Mittari mittaa hyvin nopeudet, ja on ainakin minulla toiminut katoksessa niin pilvisellä kuin aurinkoisella säällä ilman mitään virityksiä. Pari kertaa on tullut outoja lukemia, mutta se johtui laitteen sijainnista liian lähellä aseen piippua. Laitetta voi käyttää sen oman näytön ja nappien kanssa, tai sitten ladata puhelimeen sovelluksen ja käyttää Bluetooth-yhteyttä. Mittaustarkkuus on valmistajan mukaan +/- 0,5 %. Luonnollisesti siihen saa käyttöön metriset yksiköt.

Pistän laitteen myyntiin, koska sen käyttö nykyään on jäänyt vain niin vähäiselle. Muuten siinä ei ole mitään vikaa, vaikka toki nykyisiin tutka-mittauslaitteisiin nähden hieman enemmän pelaamista onkin – toisaalta hinta per lukema tulee huomattavasti halvemmaksi.  :)  Voin lähettää pakettina (ostajalle toimituskulut), tai voidaan sopia tapaaminen pääkaupunki-seudulla jolloin voit tarkastaa laitteen ennen lopullista ostopäätöstä.

Hinta 130 e.

Yhteydenotot jvuorela1 ät gmail.com tai YV.

jvuorela