Uutta .22LR pulttilukkoa kaappiin, mutta mikä

Aloittaja Jambo, tammikuu 26, 2019, 01:21

« edellinen - seuraava »

rkr

Lainaus käyttäjältä: Perkolaattori - tammikuu 01, 2025, 21:20On kyllä komean näkönen kampe, ja vielä mielenkiintoisempi, kun olet saanut noin tarkaksi!

Onko ollut toimintahäiriöitä?

Kiitos! Itse asiassa toimintahäiriöt loppuivat kun tein nuo modaukset, olen nyt päästellyt siinä 1000 kutia läpi 25 patruunan lippaista ja ainoa härö oli Eleyn pistol match joka ei lauennut usean yrityksenkään jälkeen eli viallinen patruuna. Toimintavarmuus otti ison loikan eteenpäin, aiemmin 25 patruunan lippaalla sai keskimäärin yhden tai jopa kaksi syöttöhäiriötä per täyttö. Veikkaisin syyksi tuota takapäästään lyhentynyttä piippua, patruunalla on sen pari milliä enemmän matkaa kääntyä patruunapesään.

J.J

Lainaus käyttäjältä: rkr - tammikuu 01, 2025, 21:36
Lainaus käyttäjältä: Perkolaattori - tammikuu 01, 2025, 21:20On kyllä komean näkönen kampe, ja vielä mielenkiintoisempi, kun olet saanut noin tarkaksi!

Onko ollut toimintahäiriöitä?

Kiitos! Itse asiassa toimintahäiriöt loppuivat kun tein nuo modaukset, olen nyt päästellyt siinä 1000 kutia läpi 25 patruunan lippaista ja ainoa härö oli Eleyn pistol match joka ei lauennut usean yrityksenkään jälkeen eli viallinen patruuna. Toimintavarmuus otti ison loikan eteenpäin, aiemmin 25 patruunan lippaalla sai keskimäärin yhden tai jopa kaksi syöttöhäiriötä per täyttö. Veikkaisin syyksi tuota takapäästään lyhentynyttä piippua, patruunalla on sen pari milliä enemmän matkaa kääntyä patruunapesään.

Pitikö tuon takapään lyhennyksen lisäksi muokata uudelleen esim. ulosvetäjän kynnen koloa tmv. parin millin lyhentymisen johdosta?

rkr

Lainaus käyttäjältä: J.J - tammikuu 01, 2025, 22:10Pitikö tuon takapään lyhennyksen lisäksi muokata uudelleen esim. ulosvetäjän kynnen koloa tmv. parin millin lyhentymisen johdosta?

Kynnen uraa piti syventää, hoitui ihan viilalla, kannattaa ottaa pari kuvaa siitä alkuperäisestä niin näet paljonko syventää. Otin siitä takapäästä pari kymmenesosa milliä kerrallaan pois ja kokeilin aina SK:n patruunalla kuinka syvälle rihlan jäljet tulevat. Kun ne alkoivat olla reilusti yli ekan rasvauran  lopetin lyhentämisen.

SvaR

Silmiin osui CZ 457 At-One, niin siitähän se uuden piekkarin kuume taas iski. Viime keväänä oli kanssa pientä kuumetta, mutta se meni kiikarin ostolla ohi. Onko kellään kokemuksia tuosta kyseisestä mallista, mielellään huonoja niin kuume voisi laskea.

H8machine

Lainaus käyttäjältä: SvaR - tammikuu 11, 2025, 14:22Silmiin osui CZ 457 At-One, niin siitähän se uuden piekkarin kuume taas iski. Viime keväänä oli kanssa pientä kuumetta, mutta se meni kiikarin ostolla ohi. Onko kellään kokemuksia tuosta kyseisestä mallista, mielellään huonoja niin kuume voisi laskea.
At-One tukki on isolle miehelle aika pieni. Säädöt tapissa ja silti tuntui pieneltä. 40moa kisko piti hankkia että sai säädöt riittämään 300m. Ei muuta huonoa.