Avoin Keskustelu > Varusteet

Talvikengät

<< < (2/7) > >>

MOj:
Mulla varpaat jäätyy, vaikka olisi mitkä kengät. Itsellä tapana nykyään käyttää kertakäyttöisiä jalkapohjan kokoisia jalanlämmittimiä pitemmissä sessioissa. Näillä pärjää sen 8-10h hyvin.

Patruuna:

--- Lainaus käyttäjältä: MOj - Helmikuu 13, 2024, 13:57 ---Mulla varpaat jäätyy, vaikka olisi mitkä kengät. Itsellä tapana nykyään käyttää kertakäyttöisiä jalkapohjan kokoisia jalanlämmittimiä pitemmissä sessioissa. Näillä pärjää sen 8-10h hyvin.

--- Lainaus päättyy ---

Millaisia kenkiä olet kokeillut? Esim naalin huopakumpparit ei ole edes lämpimät.

Itellä tällaiset: https://www.outnorth.se/hanwag/fjall-expedition-ii

Alkuperäisen huopavuoren tilalla paksumpi teetetty huopa, jalassa kahdet villasukat ja yhdet merinosukat. Ei hiosta kun ei ole kumia tai kalvoa ympärillä. Ratahommissa -25 kelillä kengän päälle voi vetää vielä tuollaiset:

MOj:
Pätevän näköiset! Kamikit on nyt käytössä. Tykkään noista jalanlämmittimistä varsinkin kytishommissa.

Patruuna:

--- Lainaus käyttäjältä: MOj - Helmikuu 13, 2024, 15:33 ---Pätevän näköiset! Kamikit on nyt käytössä. Tykkään noista jalanlämmittimistä varsinkin kytishommissa.

--- Lainaus päättyy ---

Hiostaako ne lämmittimet, eli kastuuko varpaat? Kädenlämmittimiä olen käyttänyt ja ovat ihan toimivia.

Ennenvanhaan laittoivat ison villasukan kengän päälle. Se auttoi siinä yllättävän paljon.

MOj:
Eipä juuri. Villasukan kanssa käyttänyt.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta