Avoin Keskustelu > Ballistiikka ja jälleenlataus

Digitaalinen ruutivaaka

(1/22) > >>

TOYOTACOROLLA:
Millaista digitaalista ruutivaakaa suosittelette?? Tarkoitus olisi ladata pääasiassa 308:sia ja punnita siihen liittyviä jutskia: hylsyjä ja tietysti ruutiannoksia. Ajatuksena on ottaa annostelijalla muutama saturainen vähemmän ruutia kuppiin ja ripotella loput sirottimella sekä kipata juuri oikea määrä hylsyyn.



Tähän asti minulla on ollut sellainen Micro Scale joka pomputtaa parin kolmen saturaisen välillä samaa ruutiannosta eikä osaa päättää mikä lopullinen paino on. Sellasessa ei mene kuin hermot! Eli, varma toiminen vaaka mikä näyttäisi luotettavasti saman lukeman samalla painolla toistuvasti eikä arpoisi loputtomiin.



Olen ajatellut esim: RCBS 750 RANGEMASTERIA, oisko kellä käyttökokemuksia?? Kyseinen laite toimii niin paristolla kuin verkkovirrallakin.



nimim. Oinas

T.T.Y:
http://www.riistamaa.fi/cat/product_details.php?p=812



Frankford arsenalin perus vaaka.

Ei tunnu olevan heittelyä ja tarkkuutta löytyy riittävästi



-T.T.Y

TOYOTACOROLLA:
Mulla on juuri samanlainen verme tällä hetkellä. Mutta valitettavasti siinä on ilmennyt ylempänä kuvaamani ongelmia. Vaihdoin patteritkin mutta ei auttanut. Samoin olen pitänyt kännykän ja muut sähkölaitteet pois lähettyviltä vakaa käyttäessäni mutta eipä ole sekään tepsinyt. En tiiä missä vika..?





Kiitos kuitenkin T.T.Y, ja hieno homma jos micro scale on sulla toiminut moitteetta.

T.T.Y:
kokeilin juuri punnita 10.85 scenareita eikä mitään heittelyä tapahtunut ja puntari näytti aina 10.85-10.84g.

Jos ei ole kovin vanha laite, kannattaisi kokeilla jos tuotteen myynyt liike vaihtaisi uuteen.

Joko sinulla on maanantai-kappale tai minulle sattui vain hyvin toimiva laite.



-T.T.Y

HJu:
Halvemmissa laitteissa verkkovirran käyttö voi tuottaa häiriöitä mikäli jännite vaihtelee. Kaupunkialueilla ei yleensä ongelma mutta maaseudulla voi oikeasti haitat.



Jos patterivaaka näyttää mitä sattuu niin palauttaa sen myyjälle vikakuvauksen kera. Kannattaa toki soittaa etukäteen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta